Gå til innhold

Hva er det menn vil ha?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Valgte å skrive denne som anonym, da jeg ikke vil at den skal bli oppfattet som skryt eller noe i den duren, for det er det vitterlig ikke. Jeg har alltid sett for meg at menn tiltrekkes av de slanke, eventyrlystne, mystiske og selvstendige kvinnene. Det siste året har denne teorien min blitt fullstendig snudd på hodet.

Jeg har giftet meg, fått barn, lagt på meg en god del kilo og fått sexy strekkmerker. Blitt helt A4 og litt kjedelig. Allikevel faller mennene rundt meg som fluer. Jeg er i permisjon om dagen og har derfor alt for mye tid til overs. Nå under VM har jeg som regel ordnet litt snacks og laget middag til kompisene til mannen min - så har de sittet her og sett kamper på kvelden. Mannen min fikk i går høre at jeg var drømmedama og at flere av kompisene hans skulle ønske sine partnere var mer som meg. Han ene har til og med gått så langt at han innrømte at han hadde fått følelser for meg i fylla.

Merker det blant mine kompiser også. Han ene var innom for å hjelpe meg med bilen her om dagen og startet å legge ut om at han skulle ha prøvd seg på meg når han hadde sjansen osv.

Er det så enkelt? Altså.. Jeg har jo hatt tid til å varte mannen litt opp nå og det virker som om menn elsker den ideen. Selvsagt er smaken som baken, men disse mennene som plutselig har fått litt interesse er så forskjellige som det går an, alt fra studenter til direktører - så virker litt som at menn generelt sett vil ha en liten tradisjonell kone? Trodde vi hadde kommet lengre enn dette i 2010..

Videoannonse
Annonse
Gjest MikeWaters
Skrevet

Valgte å skrive denne som anonym, da jeg ikke vil at den skal bli oppfattet som skryt eller noe i den duren, for det er det vitterlig ikke. Jeg har alltid sett for meg at menn tiltrekkes av de slanke, eventyrlystne, mystiske og selvstendige kvinnene. Det siste året har denne teorien min blitt fullstendig snudd på hodet.

Jeg har giftet meg, fått barn, lagt på meg en god del kilo og fått sexy strekkmerker. Blitt helt A4 og litt kjedelig. Allikevel faller mennene rundt meg som fluer. Jeg er i permisjon om dagen og har derfor alt for mye tid til overs. Nå under VM har jeg som regel ordnet litt snacks og laget middag til kompisene til mannen min - så har de sittet her og sett kamper på kvelden. Mannen min fikk i går høre at jeg var drømmedama og at flere av kompisene hans skulle ønske sine partnere var mer som meg. Han ene har til og med gått så langt at han innrømte at han hadde fått følelser for meg i fylla.

Merker det blant mine kompiser også. Han ene var innom for å hjelpe meg med bilen her om dagen og startet å legge ut om at han skulle ha prøvd seg på meg når han hadde sjansen osv.

Er det så enkelt? Altså.. Jeg har jo hatt tid til å varte mannen litt opp nå og det virker som om menn elsker den ideen. Selvsagt er smaken som baken, men disse mennene som plutselig har fått litt interesse er så forskjellige som det går an, alt fra studenter til direktører - så virker litt som at menn generelt sett vil ha en liten tradisjonell kone? Trodde vi hadde kommet lengre enn dette i 2010..

Kan det tenkes at du er drømedama fordi du er pen, søt, sjarmerende, sympatisk, smart og sexy? Eller er det fordi du fikser snacks og ammer barn?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror nok gutta synes det er flotters når dama ordner og fikser hjemme og likevel er i godt humør. De er vel lei av maset hjemme rundt husarbeidet? :P

Men jeg tenker meg TS at du ikke bare er hyggelig, god å snakke med, sosial, flink i hjemmet men at du også er en fin dame utseendemessig. :) eller hva?

Gjest gjest
Skrevet

Du er nok en sjarmerende og god kone. Det enkle er ofte det beste. Har en slik kone jeg også, kameratene mine er nok en smule sjalu pga . av at hun aldri maser, ordner ting i hjemmet, stiller opp for meg, er alltid gla og bli. Sure kvinnfolk som maser er det vertste jeg vet. Tro meg, slike kvinner er det ingen som vil ha.

Gjest Gjest
Skrevet

Greia er at drømmedama er den som lar mannen få gjøre det han liker best uten å klage på det. Og enda bedre er det når man tar initiativet til å la de få lov å gjøre det, og at du kanskje joiner dem i det :)

Eks, fortball. du lager mat til dem, lar de få lov til å hygge seg, og du joiner dem.

eks meg. Jeg lar mannen min få lov til å dra på fisketur når som helst. Noen ganger er jeg med han. Jeg kjøper til og med utstyr til ham.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Om man virkelig elsker noen så lar man dem følge sine drømmer. Det er drømmekjæresten for meg, en som er så glad i meg at han gjør alt for at jeg skal bli lykkelig, selv om det skulle gjelde den miste ting.

Hvor kommer ønsker fra? Følelser? Er følelser det som er det allermest ekte ved oss? Det tror jeg. Derfor oppfordrer jeg min kjæreste til å følge drømmen sin! han har i år kjøpt bilen han drømte om som guttunge, og det er fantastisk å se gleden har får ut av dette.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ble også overrasket at jeg fortsatt hadde draget etter langt over de tredve...og nesten mere enn da jeg var yngre også. Tror noen av oss blir penere med årene! Bare en myte at kun jenter i 20 årene er attraktive, da er man jo gjerne uferdige og med "bollekinn!...

Skrevet

At partneren kan få bruke tid på sine interesser uten klaging, men heller positiv feedback vil aldri slå dårlig ann. At kompiser også får mulighet til å ta del i det vil gjøre at de får et positivt inntrykk av deg. Om du er snill og søt i tillegg er vel bare bonus ^^,

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er det så rart at det teller positivt at ei dame er snill mot mannen sin og at hun duller litt for ham? Er det rart at det er positivt med ei glad dame, som har lagt på seg et par kilo, og som tydeligvis er lykkelig i livet sitt? Er det rart at menn finner morsinstinkt tiltrekkende?

Jeg tror ikke oppskriften for å få seg en mann er så enkel at man skal bli hjemmeværende kone som steller for mannen sin. Jeg tror at menn i dag har sterkere krav enn dette, men at disse tingene selvsagt teller som et pluss. Kompisene dine har jo likt deg før, kompisene til mannen din har sikkert også syntes fint om deg før. Nå har du kanskje i deres øyne blomstret, du har forandra deg når du blei mor og er lykkelig. Du sprer lykken rundt deg og gir litt ekstra av deg selv siden du har tid til det. Klart det er oppskriften på ei drømmedame.

Det har nok ikke så mye med at menn drømmer om ei som steller for dem og som er husmor. Menn ønsker, på lik linje med oss, en person som er villig til å være snill med dem rundt seg, ta seg litt ekstra av partneren en gang i blandt, en person som er omsorgsfull og ikke minst en person som er lykkelig. Selvstendighet, styrke etc. er selvsagt også pluss, men det burde ikke overraske at også menn syntes det er kjekkt når noen viser ekstar omsorg for dem rundt en.

Skrevet

Menn vil bare ha ei kvinne som AnneBonny - Helt Garantert!!! :-))))

Skrevet

Jeg tror nok at du, ts, er ganske søt og vakker på utsiden også. Er nok ikke bare husmoren i deg som tiltrekker.

Er da bare fint at både menn og kvinner har individuelle drømmedamer, og at du kan føle deg som en bra person både innvendig og utvendig

Skrevet

Menn vil bare ha ei kvinne som AnneBonny - Helt Garantert!!! :-))))

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...