Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2003 #1 Skrevet 24. september 2003 Er det noen av dere som har det, og var det vondt? Jeg tenker på å få tatovert eyeliner på, slik som varer i 2-5 år, har sååå lyst på det :D
Funker Dette? Skrevet 24. september 2003 #2 Skrevet 24. september 2003 Jeg tok permanent eyeliner for tre år siden. JA det var vondt, men jeg kommer til å gjøre det igjen.... Det begynner nemlig å forsvinne. Det kan være lurt å gjøre det på en fredag, slik at hevelsen har forsvunnet før du skal på jobb/skole igjen på mandag.
birgitte242 Skrevet 24. september 2003 #3 Skrevet 24. september 2003 Har tenkt litt på dette jeg også.. Hva koster det sånn ca..?
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2003 #4 Skrevet 24. september 2003 Her koster det sånn ca 4000,- Jeg er DEN pysa med øyene, får fnatt bare av øyedråper, men jeg VIL ha permanent eyeliner så jeg skal lide meg gjennom det :o
Diva Skrevet 24. september 2003 #5 Skrevet 24. september 2003 Jeg vil også ta permanent eyeliner.... Er håpløs med å legge på eyelineren... :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå