Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest fffuu
Skrevet

ble dumpet av en jente for 3 måneder siden, fant ut at hun hadde vært utro.

Nå sliter jeg enormt... Vi hadde det greit, men jeg var vel ikke hennes type.

Sex-en var helt fantastisk, men til tider ble hun så rasende forbannet av ingen grunn.

Jeg savner henne ikke som person, men jeg er så redd for å være alene.

Jeg tenker konstant på at jeg må finne meg en jente som jeg kan være sammen med, og jeg føler nesten at jeg begynner å bli litt gammel. Blir 23 i juni.

Jeg vet dette ikker er gammelt, men jeg kan ikke noe for det.

Har tenkte meg 2 år på befalskolen etter neste sommer, så det betyr at jeg kommer til å være 26 da jeg kommer tilbake til studiene, og dem har jeg fremdeles 5 år igjen av.

Er det mulig for meg å finne meg en kjæreste når jeg er 26 og de fleste av jentene som jeg vil omgåes med på skolen kun er 20-22? Er jeg for gammel for dem da?

Har ingen stor vennekrets, så får ikke møte så mange jenter til vanlig.

Har hørt at jeg er en ganske kjekk mann, men jeg sliter veldig med selvtilliten, derfor så vil jeg ta noen år i militæret. Er så redd for at jeg må være alene resten av livet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ble dumpet av en jente for 3 måneder siden, fant ut at hun hadde vært utro.

Nå sliter jeg enormt... Vi hadde det greit, men jeg var vel ikke hennes type.

Sex-en var helt fantastisk, men til tider ble hun så rasende forbannet av ingen grunn.

Jeg savner henne ikke som person, men jeg er så redd for å være alene.

Jeg tenker konstant på at jeg må finne meg en jente som jeg kan være sammen med, og jeg føler nesten at jeg begynner å bli litt gammel. Blir 23 i juni.

Jeg vet dette ikker er gammelt, men jeg kan ikke noe for det.

Har tenkte meg 2 år på befalskolen etter neste sommer, så det betyr at jeg kommer til å være 26 da jeg kommer tilbake til studiene, og dem har jeg fremdeles 5 år igjen av.

Er det mulig for meg å finne meg en kjæreste når jeg er 26 og de fleste av jentene som jeg vil omgåes med på skolen kun er 20-22? Er jeg for gammel for dem da?

Har ingen stor vennekrets, så får ikke møte så mange jenter til vanlig.

Har hørt at jeg er en ganske kjekk mann, men jeg sliter veldig med selvtilliten, derfor så vil jeg ta noen år i militæret. Er så redd for at jeg må være alene resten av livet.

Jeg tror ikke du skal bekymre deg sånn, du møter nok en jente om du 23 eller 26. Og 26 er ikke fo sent for å finne seg noen man vil slå seg til ro med. Kan godt være at du finner deg en å dele livet selv om du er i militæret, dere får jo permisjon.

Så bare la være å bekymre seg, det ordner seg nok skal du se :)

Skrevet

Du er ikke gammel nok tl å bekymre deg for sånn synes jeg -

Og at du er i militæret betyr jo ikke at du ikke møter noen - du får jo perm.

Er sammen med en som er i marinen og han har 18 år igjen på kontrakten sin.. men de finnes jenter/gutter som 'lever for helgene' over alt vettu :)

Skrevet

Hei du! 23 er ungt! Jeg er 27, og har vært singel i 6.5 år. Jeg begynner å bli litt bekymret for meg selv nå, men det har også vært positivt å være singel lenge.

jeg synes du skal prøve å nyte livet alene litt, jobbe med selvtillitten, og bare ha deg selv og dine egne behov å tenke på. du finner nok en jente skal du se. jeg tror du vokser litt på å være alene nå. hvis du finner en jente om noen år, så tror jeg at litt eldre jenter kansje er litt mer seriøse.

ja jeg vet at utroskap kan skje i alle aldre...men jeg selv tenker at jeg vil finne meg en i slutten av 20 årene - begynnelsen av 30 årene. da er tanken på et liv sammen litt mer stabilt!

lykke til:)

håper du trives i millitæret!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Du kan slappe helt av :) men jeg skjønner jo bekymringen din. Jeg og flere andre føler akkuratt det samme som deg ...

Er 29 nå, og har vært det de siste 7 årene ... jeg tenker jo at kanskje jeg møter noen i morgen, eller når jeg er 30 eller 35?

Du vet aldri når du møter noen, bare vær deg selv og vær positiv, dessuten så er det ikke så mange som vil binde seg i en alder av 23, de fleste begynner å tenke i de baner etter 25, egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...