Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte et sett med øyenmakeupkoster fra Sigmas hjemmesider for et par uker siden. På blendingbørsten jeg fikk med på kjøpet står det Sigma ss207 på skaftet- men på de andre børstene står det E55, E60 etc. I brosjyren jeg fikk med er børsten beskrevet som "ss219" etc, men børstene er ikke merket samsvarende! Det er jo umulig at jeg har fått fake varer når jeg bestilte fra merkets egen side? Har Sigma fått bråk for å ha brukt så like betegnelser som MAC, og måttet endre på dem? Det står ingenting om det på hjemmesidene?

Videoannonse
Annonse
Gjest Heidie
Skrevet

Sigma holder på å forandre navnene på kostene sine ja. Fordi de fikk litt bråk for å ha kopiert MAC sine navn :) Øyekostene begynner nå med E og ansiktskostene med F.

Skrevet

Sigma holder på å forandre navnene på kostene sine ja. Fordi de fikk litt bråk for å ha kopiert MAC sine navn :) Øyekostene begynner nå med E og ansiktskostene med F.

Ahhh...var det jeg regnet med. Kunne de ikke kunngjort dette på nettsidene, eller lagt ved en beskjed i pakkene de sender ut?

Her er oversikt over hva som er hva: http://sigmamakeup.com/Sigma%20TABLE%20all%20brushes.pdf

Takk! Kjente igjen hva som var hva, men greit å ha en sånn oversikt. :)

Gjest Heidie
Skrevet

Ja, det burde de jo ha gjort. Litt dårlig gjort å skape forvirring ;)

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg bestilte et sett med øyenmakeupkoster fra Sigmas hjemmesider for et par uker siden. På blendingbørsten jeg fikk med på kjøpet står det Sigma ss207 på skaftet- men på de andre børstene står det E55, E60 etc. I brosjyren jeg fikk med er børsten beskrevet som "ss219" etc, men børstene er ikke merket samsvarende! Det er jo umulig at jeg har fått fake varer når jeg bestilte fra merkets egen side? Har Sigma fått bråk for å ha brukt så like betegnelser som MAC, og måttet endre på dem? Det står ingenting om det på hjemmesidene?

Hei, lurte på hva du betalte i toll osv? og hele summen totalt?

Skrevet

Hei, lurte på hva du betalte i toll osv? og hele summen totalt?

Betalte ingenting i moms,toll , betalte kun for varene + porto. Husker ikke summen totalt- tror det var rundt 300 for et sett med sju koster, en bonus-blendekost på kjøpet og porto.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...