Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

I helgen prøvde jeg noe fantastisk: Glo Minerals gloPressed base, å så herlig produkt!

Hvor kan jeg kjøpe dette billigst på nettet? Hvor kjøper du din?

Har lett litt rundt, men jeg vil gjerne ha deres erfaringer med hvor det er best å kjøpe (helst ikke e-bay!) :)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

har kjøpt fra makeupmekka.no. men har nå gått over til ebay siden det er billigere! men leveringstiden til makeupmekka er helt fantastisk. pleier å ligge i postkassa etter 2 dager ;) så jeg anbefaler dem veldig, de har i tillegg veldig mange produkter fra glo.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvor på E-bay kjøper du, eller spørsmålet er kanskje av hvem? Kanskje jeg hadde turt om jeg visste at andre hadde fått sine produkter :)

Skrevet

Ja, det er fantastisk! :jepp: Har brukt det i ca 5 år jeg nå. Kjøper det der det er billigst på ebay, f.eks her

Ville ikke hatt noen betenkeligheter med å bruke den selgeren :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er fantastisk! :jepp: Har brukt det i ca 5 år jeg nå. Kjøper det der det er billigst på ebay, f.eks her

Ville ikke hatt noen betenkeligheter med å bruke den selgeren :)

Hvor lang tid tar det før det kommer?

Skummelt, men jeg får vel bare hive meg uti det!

Prøvde å se på blush, men de hadde ikke den natural - medium!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det ble mange innlegg fra meg, trådstarter. Nå har jeg opprettet bruker og funnet produkt.

Høres dette riktig ut:

USPS First Class Mail International: US $8.00

Til sammen med frakt: $30,49 (under 200kr??)

Må nesten forsikre meg litt, siden det er aller første gang. Kanskje jeg klarer det på egenhånd neste gang! :)

Skrevet

Det høres riktig ut. :)

Skrevet

Det høres riktig ut. :)

Du kan også gå inn på strawberrynet.com. der selger de utrolig mange merker til en billig pris. jeg kjøper all min sminke der. Du får også igjen penger om det blir tollet, bare å sende det på faks til de også setter de det inn på kontoen til deg=) helt fantastisk, leverings tiden er på ca en uke.

Skrevet

SN har jo økt prisene til tilnærmet norske priser i det siste, og tvinger norske kunder til å betale i norske kroner. Tipper de har tapt mange kunder på den måten.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det ble mange innlegg fra meg, trådstarter. Nå har jeg opprettet bruker og funnet produkt.

Høres dette riktig ut:

USPS First Class Mail International: US $8.00

Til sammen med frakt: $30,49 (under 200kr??)

Må nesten forsikre meg litt, siden det er aller første gang. Kanskje jeg klarer det på egenhånd neste gang! :)

stemmer nok det ja :) jeg betalte 28.75$ men kanskje det varierer i pris fra de forskjellige fargene, for jeg betalte 8 dollar i frakt jeg og.

Skrevet

Du kan også gå inn på strawberrynet.com. der selger de utrolig mange merker til en billig pris. jeg kjøper all min sminke der. Du får også igjen penger om det blir tollet, bare å sende det på faks til de også setter de det inn på kontoen til deg=) helt fantastisk, leverings tiden er på ca en uke.

Er ikkje alltid de betaler tilbake tollen heller, dei gjorde ikkje det til meg. Ville heller valgt ebay! :)

Skrevet (endret)

Har bestilt i fra king_rat jeg også, og det gikk helt fint. Syns det er toppers å kjøpe på e-bay, når foundation inkludert frakt er på under 200,- mens hudpleierne her tar 450-500... Det er bare å bruke pay pal, så fungerer det helt fint, og sjekke om selgeren har høy fornøyd prosent.

Endret av Opal
Gjest goodtwin
Skrevet

Var akkurat innom makeupmekka.no og surfet litt rundt (har aldri hørt om den siden før), men jeg skal innrømme at jeg blir litt skeptisk til å handle fra en side som har en orddelingsfeil i den ene fanen sin :fnise:

Synes de virker litt useriøse da...

But but, it´s not only only

Jeg anbefaler forresten også Ebay!! Har blitt litt bitt av ebaybasillen selv om dagen, og håper det ikke går så alt for sterkt utover feriepengene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...