Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva i all verden kan det bety? Da snakker jeg om ignorering som om han hater meg intenst, ser på meg med hovent og stygt blikk. Men han stirrer jo så øynene nesten faller ut med en gang han tror jeg ikke ser. Ihvertfall om jeg prater med andre gutter, da ser han jo forbannet ut. Mannen er faktisk voksen om noen skulle lure :fnise: wtf?

Videoannonse
Annonse
Gjest Awsome
Skrevet

Ekstremt sjenert og sjalu?

Nei, si det...

Gjest Gjest
Skrevet

Ekstremt sjenert og sjalu?

Nei, si det...

Hehe, dette er en som dumpet meg så tror neppe han er så sjalu eller har lyst til å prate med meg, ettersom han går fra plassen om jeg nærmer meg han de få gangene jeg ser han. Derfor jeg lurer på denne oppførselen, har jo ingen sammenheng denne oppførselen med all den intense stirringen? Hvorfor gjør menn slikt da?

Gjest Awsome
Skrevet

Kanskje han ikkje vil ha noe med deg å gjøre, men samtidig ikkje vil at noen andre mannfolk skal ha noe med deg å gjøre heller?

Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje han ikkje vil ha noe med deg å gjøre, men samtidig ikkje vil at noen andre mannfolk skal ha noe med deg å gjøre heller?

Er det noe man bryr seg om når man ikke vil ha noe med personen å gjøre da? hmm, for om man virkelig ikke vil ha noe med personen å gjøre så driter man vel i om andre mannfolk skal ha noe med personen å gjøre. Ah, så irriterende dette er. Å umoden oppførsel av han!! Snakk om å gjøre ting kleint da, alt for å ikke bare si hei på en normal måte når jeg ikke har gjort noe galt :kjefte:

Skrevet

"When it walks like a duck, talks like a duck, it probably is a duck." (eller noe sånt)

I dette tilfellet en merkelig skrue, som hører hjemme på sirkus.

Prøv å overse alt som kommer fra den kanten. Det er han som har et problem, ikke ts.

Gjest Gjest
Skrevet

Hm. Dette skjer meg og av og til. Det er en kar som totaldisser meg og later som jeg ikke eksisterer, men samtidig ser jeg at han er jævlig klar over at jeg er tilstede. Noen ganger hilser han fint og får en klem (!) når mannen snakker med ham (perifer kompis) Mens andre ganger går han rett forbi. :fnise::lete:

Han er megakjekk. Jeg antar at det har noe med at han er vant til å få alle kvinner etter seg eller noe i den duren. Jeg synes han er pen jeg og men helt rar! Og hadde aldri falt for ham, har en pen mann selv! :jepp:

Skrevet

Han har garantert hørt noe dritt om deg. Dermed har han dumpet deg og nå studerer han deg for han tror han vil finne ut hvordan du kan være så ekkel som de andre har sagt at du er.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva i all verden kan det bety? Da snakker jeg om ignorering som om han hater meg intenst, ser på meg med hovent og stygt blikk. Men han stirrer jo så øynene nesten faller ut med en gang han tror jeg ikke ser. Ihvertfall om jeg prater med andre gutter, da ser han jo forbannet ut. Mannen er faktisk voksen om noen skulle lure :fnise: wtf?

Jeg hadde ikke klart å holde meg alvorlig faktisk. Jeg hadde brutt ut i latter om min eks hadde oppført seg slik. Kansje en ide? Ta det med humor. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Han har garantert hørt noe dritt om deg. Dermed har han dumpet deg og nå studerer han deg for han tror han vil finne ut hvordan du kan være så ekkel som de andre har sagt at du er.

Vi har faktisk ikke en eneste felles bekjent, så det hadde vært merkelig om han hadde hørt noe:) Han har nesten ikke venner heller. Tror han bare er en skrue jeg, som de andre sier her. En uhøflig og umoden skrue!

Gjest Gjest
Skrevet

Hm. Dette skjer meg og av og til. Det er en kar som totaldisser meg og later som jeg ikke eksisterer, men samtidig ser jeg at han er jævlig klar over at jeg er tilstede. Noen ganger hilser han fint og får en klem (!) når mannen snakker med ham (perifer kompis) Mens andre ganger går han rett forbi. :fnise::lete:

Han er megakjekk. Jeg antar at det har noe med at han er vant til å få alle kvinner etter seg eller noe i den duren. Jeg synes han er pen jeg og men helt rar! Og hadde aldri falt for ham, har en pen mann selv! :jepp:

Håpløst :kjefte: Hva vil man oppnå med slik oppførsel mon tro? Glis til han neste gang han ignorerer deg. En gang her forleden fikk jeg faktisk en klem etter intense blikk og unngåelse, fordi jeg DRO tak i han så han ikke hadde noe valg. Å da hilste og smilte han som om han liksom ikke hadde sett meg før den dagen, før han etter kort tid gav meg stirrende blikk og ignorerende holdning igjen :filer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...