Gå til innhold

skattepengene

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

når er di ferdig behandlet på altinn? det har ikke hent noe med mitt skatteoppgjør der ( det er ikke ferdig beregnet) kan noen se om det er sånn hos dere også. eller er det noe galt hos meg kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skatteoppgjøret er klart 24. juni, så frem til da vil det ikke skje noe på altinn.

Skrevet

sist jeg så etter, var den ikke ferdig behandlet hos meg eller.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

oki, tenkte kanskje vi fikk vite hvor mye vi fikk igjen litt tidliger enn når pengene kom jeg men.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

men er det noen som har vært på altinn i dag da ?

Gjest Invicta
Skrevet

oki, tenkte kanskje vi fikk vite hvor mye vi fikk igjen litt tidliger enn når pengene kom jeg men.

Oppgjøret er klart 24.juni, pengene sendes ut i dagene etter dette.

Skrevet

har du ikke fått brev i posten? Jeg fikk brev for mnd siden om hva jeg fikk tilbake...

Skrevet

men er det noen som har vært på altinn i dag da ?

Jeg mener jeg hørte på radioen her om dagen, at skatteoppgjøret ikke lenger er tilgjengelig på Altinn. Men det er mulig dette er feil, har ikke sjekket selv.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

har du ikke fått brev i posten? Jeg fikk brev for mnd siden om hva jeg fikk tilbake...

Jeg har ikke fått brev,bare selvangivelsen. Jeg hadde forandringer i den og er bare litt spent på om det gikk i orden.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener jeg hørte på radioen her om dagen, at skatteoppgjøret ikke lenger er tilgjengelig på Altinn. Men det er mulig dette er feil, har ikke sjekket selv.

Å kanskje det er derfor det ikke er kommet noe der, har ikke hørt det selv, men ingen ting forundrer meg.

Skrevet

Å kanskje det er derfor det ikke er kommet noe der, har ikke hørt det selv, men ingen ting forundrer meg.

Det er ikke kommet noe der fordi det ikke er kommet enda!

LINK

Skrevet

Jeg har ikke fått brev,bare selvangivelsen. Jeg hadde forandringer i den og er bare litt spent på om det gikk i orden.

Jeg fikk et brev med en faktura, samme som man får om man må betale tilbake. men hos meg var den satt i null siden jeg skulle få penger tilbake og ikke betale noe. I det samme brevet sto det også summen som jeg skal få, for emg var dette 9600kroner. Men det kan være dette brevet er levert elektronisk hos de fleste... (jeg hadde ikke kodene mine til altinn, så det kan være derfor jeg fikk brevet i postkassen)

Skrevet

Jeg fikk et brev med en faktura, samme som man får om man må betale tilbake. men hos meg var den satt i null siden jeg skulle få penger tilbake og ikke betale noe. I det samme brevet sto det også summen som jeg skal få, for emg var dette 9600kroner. Men det kan være dette brevet er levert elektronisk hos de fleste... (jeg hadde ikke kodene mine til altinn, så det kan være derfor jeg fikk brevet i postkassen)

Det er det foreløbige oppgjøret du snakker om, det som kom i mars. TS spør etter det endelige oppgjøret.

Skrevet

aha, så det beløpet stemmer ikke nødvendigvis..?

Skrevet

aha, så det beløpet stemmer ikke nødvendigvis..?

Det kommer jo an på om du gjorde noen endringer. Den summen som står i det brevet er foreløpig begregnet skatt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

forundrer meg over hvor mange som faktisk ikke følger med i timen her...

Gjest annemor30
Skrevet

forundrer meg over hvor mange som faktisk ikke følger med i timen her...

Samme spørsmål år etter år... NÅR kommer skatten min???? Sjekk ut www.skatteetaten.no

Gjest Blondie65
Skrevet

Samme spørsmål år etter år... NÅR kommer skatten min???? Sjekk ut www.skatteetaten.no

Juni er et helvete hvert år. Når kommer skatten? Hvorfor har jeg fått så lite lønn / hvorfor har jeg fått bare feriepenger / hvorfor har jeg fått både feriepenger og lønn. Hvor mye skal jeg ha i feriepenger når jeg jobber annenhver lørdag, hver mandag som er partall og tirsdager i oddetallsuker og har det noe å si at jeg er sykemeldt 0,23 %.

Jeez ... hva med å

A) sjekke skatteetaten selv

B) snakke med eget lønningskontor

Jepp bare et lite hjertesukk.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Juni er et helvete hvert år. Når kommer skatten? Hvorfor har jeg fått så lite lønn / hvorfor har jeg fått bare feriepenger / hvorfor har jeg fått både feriepenger og lønn. Hvor mye skal jeg ha i feriepenger når jeg jobber annenhver lørdag, hver mandag som er partall og tirsdager i oddetallsuker og har det noe å si at jeg er sykemeldt 0,23 %.

Jeez ... hva med å

A) sjekke skatteetaten selv

B) snakke med eget lønningskontor

Jepp bare et lite hjertesukk.

du glemte en :fnise:

C) La være å bry seg.

Hadde blitt kjedeligt for oss andre om alle tråder som skulle vært her skulle godkjennest av deg.

Gjest Blondie65
Skrevet

du glemte en :fnise:

C) La være å bry seg.

Hadde blitt kjedeligt for oss andre om alle tråder som skulle vært her skulle godkjennest av deg.

:popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...