Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 når er di ferdig behandlet på altinn? det har ikke hent noe med mitt skatteoppgjør der ( det er ikke ferdig beregnet) kan noen se om det er sånn hos dere også. eller er det noe galt hos meg kanskje?
-Carrie Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Skatteoppgjøret er klart 24. juni, så frem til da vil det ikke skje noe på altinn.
ellen :) Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 sist jeg så etter, var den ikke ferdig behandlet hos meg eller.
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 oki, tenkte kanskje vi fikk vite hvor mye vi fikk igjen litt tidliger enn når pengene kom jeg men.
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juni 2010 #5 Skrevet 16. juni 2010 men er det noen som har vært på altinn i dag da ?
Gjest Invicta Skrevet 16. juni 2010 #6 Skrevet 16. juni 2010 oki, tenkte kanskje vi fikk vite hvor mye vi fikk igjen litt tidliger enn når pengene kom jeg men. Oppgjøret er klart 24.juni, pengene sendes ut i dagene etter dette.
Lykkelitenen Skrevet 16. juni 2010 #7 Skrevet 16. juni 2010 har du ikke fått brev i posten? Jeg fikk brev for mnd siden om hva jeg fikk tilbake...
Gjest Iah Skrevet 16. juni 2010 #8 Skrevet 16. juni 2010 men er det noen som har vært på altinn i dag da ? Jeg mener jeg hørte på radioen her om dagen, at skatteoppgjøret ikke lenger er tilgjengelig på Altinn. Men det er mulig dette er feil, har ikke sjekket selv.
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juni 2010 #9 Skrevet 16. juni 2010 har du ikke fått brev i posten? Jeg fikk brev for mnd siden om hva jeg fikk tilbake... Jeg har ikke fått brev,bare selvangivelsen. Jeg hadde forandringer i den og er bare litt spent på om det gikk i orden.
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juni 2010 #10 Skrevet 16. juni 2010 Jeg mener jeg hørte på radioen her om dagen, at skatteoppgjøret ikke lenger er tilgjengelig på Altinn. Men det er mulig dette er feil, har ikke sjekket selv. Å kanskje det er derfor det ikke er kommet noe der, har ikke hørt det selv, men ingen ting forundrer meg.
-Carrie Skrevet 16. juni 2010 #11 Skrevet 16. juni 2010 Å kanskje det er derfor det ikke er kommet noe der, har ikke hørt det selv, men ingen ting forundrer meg. Det er ikke kommet noe der fordi det ikke er kommet enda! LINK
Lykkelitenen Skrevet 16. juni 2010 #12 Skrevet 16. juni 2010 Jeg har ikke fått brev,bare selvangivelsen. Jeg hadde forandringer i den og er bare litt spent på om det gikk i orden. Jeg fikk et brev med en faktura, samme som man får om man må betale tilbake. men hos meg var den satt i null siden jeg skulle få penger tilbake og ikke betale noe. I det samme brevet sto det også summen som jeg skal få, for emg var dette 9600kroner. Men det kan være dette brevet er levert elektronisk hos de fleste... (jeg hadde ikke kodene mine til altinn, så det kan være derfor jeg fikk brevet i postkassen)
-Carrie Skrevet 16. juni 2010 #13 Skrevet 16. juni 2010 Jeg fikk et brev med en faktura, samme som man får om man må betale tilbake. men hos meg var den satt i null siden jeg skulle få penger tilbake og ikke betale noe. I det samme brevet sto det også summen som jeg skal få, for emg var dette 9600kroner. Men det kan være dette brevet er levert elektronisk hos de fleste... (jeg hadde ikke kodene mine til altinn, så det kan være derfor jeg fikk brevet i postkassen) Det er det foreløbige oppgjøret du snakker om, det som kom i mars. TS spør etter det endelige oppgjøret.
Lykkelitenen Skrevet 16. juni 2010 #14 Skrevet 16. juni 2010 aha, så det beløpet stemmer ikke nødvendigvis..?
Gjest Iah Skrevet 16. juni 2010 #15 Skrevet 16. juni 2010 aha, så det beløpet stemmer ikke nødvendigvis..? Det kommer jo an på om du gjorde noen endringer. Den summen som står i det brevet er foreløpig begregnet skatt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juni 2010 #16 Skrevet 16. juni 2010 forundrer meg over hvor mange som faktisk ikke følger med i timen her...
Gjest annemor30 Skrevet 17. juni 2010 #17 Skrevet 17. juni 2010 forundrer meg over hvor mange som faktisk ikke følger med i timen her... Samme spørsmål år etter år... NÅR kommer skatten min???? Sjekk ut www.skatteetaten.no
Gjest Blondie65 Skrevet 17. juni 2010 #18 Skrevet 17. juni 2010 Samme spørsmål år etter år... NÅR kommer skatten min???? Sjekk ut www.skatteetaten.no Juni er et helvete hvert år. Når kommer skatten? Hvorfor har jeg fått så lite lønn / hvorfor har jeg fått bare feriepenger / hvorfor har jeg fått både feriepenger og lønn. Hvor mye skal jeg ha i feriepenger når jeg jobber annenhver lørdag, hver mandag som er partall og tirsdager i oddetallsuker og har det noe å si at jeg er sykemeldt 0,23 %. Jeez ... hva med å A) sjekke skatteetaten selv B) snakke med eget lønningskontor Jepp bare et lite hjertesukk.
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juni 2010 #19 Skrevet 18. juni 2010 Juni er et helvete hvert år. Når kommer skatten? Hvorfor har jeg fått så lite lønn / hvorfor har jeg fått bare feriepenger / hvorfor har jeg fått både feriepenger og lønn. Hvor mye skal jeg ha i feriepenger når jeg jobber annenhver lørdag, hver mandag som er partall og tirsdager i oddetallsuker og har det noe å si at jeg er sykemeldt 0,23 %. Jeez ... hva med å A) sjekke skatteetaten selv B) snakke med eget lønningskontor Jepp bare et lite hjertesukk. du glemte en C) La være å bry seg. Hadde blitt kjedeligt for oss andre om alle tråder som skulle vært her skulle godkjennest av deg.
Gjest Blondie65 Skrevet 18. juni 2010 #20 Skrevet 18. juni 2010 du glemte en C) La være å bry seg. Hadde blitt kjedeligt for oss andre om alle tråder som skulle vært her skulle godkjennest av deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå