Gå til innhold

til dere bruder

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

skal dere holde tale? skal dere gjøre noe annet på festen? jeg føler jeg må gjøre noe, men vet ikke hva. er det kjedelig å bare holde en liten tale? noen tips til ting man kan gjøre for sin kjære mann? skal dere gjøre noe for forloverene deres??

takk for tips! føler meg rådvill her :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal holde tale men ikke noe mer. Tror jeg har nok å tenke på den dagen ;)

Skrevet

Jeg skal prøve å holde tale. (Prøve, fordi jeg er redd jeg bare kommer til å grine, hehe).

I tillegg skal vi ha solist i kirken, og han vet ikke hva hun skal synge, så det blir jo litt overraskelse :)

Skrevet

Jeg skal holde tale, men da mot slutten av kvelden, som en takketale. Skal selvfølgelig si noen ord til brudgommen da..

Skrevet

Jeg skal holde tale. Tror jeg kan få litt problemer med at jeg blir så rørt bestandig, men jeg leser talen høyt for meg selv rett som det er. Satser på at det hjelper litt.

Skrevet

Jeg tror ikke jeg skal holde tale, jeg er ikke noe god på sånt. Og brudegommen har taleskrekk, så han skal holde en alterantiv tale (det kommer ei som skal synge senere på kvelden, og hun skal synge en hemmelig sang fra han til meg :yvonne: ) For hans del, kan det godt være at jeg lar være å holde tale, vil ikke gjøre hans "mindre" verdt, selv om jeg synes den kommer til å bli den beste talen hele kvelden :rødme:

• 2 uker senere...
Skrevet

Har tenkt til å holde tale og synge en sang.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...