bonafide Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Til onsdag fyller min bestefar 70 år, og selv om vi ikke har verdens beste kontakt, vil jeg gi han en liten gave/oppmerksomhet. Problemet er bare at mannen har jo ALT! Er det noen der ute som har noen tips til hva jeg kunne gitt? Ta i betraktning at jeg er en fattig student og ikke har så veldig god kontakt med de til daglig - så syns det blir litt teit med typiske "besteforeldregaver" med bilde av meg og de andre barnebarna osv... Takker på forhånd for alle svar
jente 79 Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 Noen jeg kjente spleisa på kaker til laget hans.
Gjest strykebrett Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 Bestefaren min pleide å elske lydbøker, kanskje det kan være noe?
Gjest mor Skrevet 16. juni 2010 #5 Skrevet 16. juni 2010 Noe som kan brukes el spises opp: Vin er allerede nevnt, god kaffe, god konfekt el. lignende Bok, magasin, film.
Floranda Skrevet 16. juni 2010 #6 Skrevet 16. juni 2010 En leatherman, kanskje? Det vi har gitt tidligere har vært: Ullteppe Nye lampeskjermer... Sengetøy Bøker og mere bøker. Han liker å lese om krigen. Ny dunpute konjakk minnebrikke og veske til kameraet minnebrikke til PC`en Håndduker Ny brødkniv Eggekoker gavekort på elkjøp (tv-en hans sloknet) Fenalår osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå