Gå til innhold

Bare ben

Lanista

Anbefalte innlegg

Hvorfor skal så mange damer på død og liv vise fram sine bleke ben? Er det fordi det er varmt så er det jo ok, selvfølgelig.

Men ofte er det i sammenheng med lang kjole eller kort kjole og det ser bare ikke bra ut.

Det er en mote som kommer fra USA og selvfølgelig homofile designere som heller velger menn som sine partnere. Hvorfor skal de fortelle hvordan kvinner skal gå kledd?

Bare bleke bein i høyhælte sandaler må være den største turn-off'en jeg vet om:) Spesielt hvis de er knoklete i tilegg.

Så til alle de som liker å bruke tynne strømper uansett variant, jeg hever glasset og sier dere har forstått at homofile menn vet lite om damer.

Totalt meningsløst innlegg tatt i betraktning hva som skjer i Kirgistan, men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke helt poenget ditt?

Jeg har selv relativt sommerbrune ben, og går gjerne i shorts eller skjørt om været tilsier det. Men hva, skal ikke de som enten ikke har tid til å sole seg, eller kanskje ikke så lett blir brune ikke få lov til å gå i shorts? :sjokkert:

Latterlig innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske jenter er jo hvite da. Det er fordi vi bor i et land med sol 1 (hvis vi er heldige)av årets 12 mnd.. Hva kan man forvente? Blir jo ikke brune uten sol akkurat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt snodig innlegg :P Men ok :P

For de som tenker på det, så kan jo de som ikke har tid til å sole seg eller ta solarium bare smøre seg med selvbrunings krem ? :P Jeg gjorde det i starten når det begynte å bli varmt, hadde litt bleke ben :P Men fikk fin farge !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coarvi

Sukk, skal ikke være enkelt å være bleik nei. Jeg har kritthvite legger, og de blir aldri brune. Så da må jeg spankulere rundt og være turn-off for slike som deg TS, beklager så meget, håper du overlever.

Skal jeg bare bruke strømper, sier du? Du har ikke lagt merke til at det ser helt dust ut med legger som plutselig ser en anelse brunere ut enn resten av kroppen til den kjempebleke kvinnen? Svarte strømper kan jo brukes, men det passer nå en gang ikke til et hvert antrekk. Strømper i en nyanse som matcher naturlig hvite legger eksisterer ikke dessverre, så da har jeg ofte valget mellom å se dust ut (brunere (vel, mindre hvite) strømpelegger enn resten av kroppen) eller å gå rundt med bare legger og være turn-off.

Jaja, det er en hard verden vi lever i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Spinell

Alle har ikke samme smak, og det at du ikke liker bleke ben behøver ikke bety at ingen andre gjør det heller. Bena blir dessuten ikke brune med mindre de utsettes for noe som bruner dem. Noen bruker solarium eller selvbruner, mens andre ikke gjør det.

Uten at jeg vet det, antar jeg at du er den som stadig kommer med innlegg der du lufter fetisjen din for nylonstrømper. Jeg kan garantere deg at det finnes menn som synes nylonstrømer er turn off, også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Bare bleke bein i høyhælte sandaler må være den største turn-off'en jeg vet om:) Spesielt hvis de er knoklete i tilegg.

Eg skjønar ikkje kva homofile moteskaparar har med bleike bein å gjere, men uansett så er det betre med bare, bleike bein i sandalar (med eller utan hæl) enn med strømper i sandaler... Eller skjoldete sjølvbruningsleggar i sandalar.

Og som nokre peikte på: vi bur i Noreg, vi er dømde til å vere bleike. Slik er det berre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bare min mening. Jeg liker fortsatt de damene som bruker tynne strømper i Oslo. sikkert fordi dette har vært en møkkasommer så langt. Det er bare min mening. Mente ikke å krangle med de som har en annen mening:) Gå kledd som dere vil, selvfølgelig! Men. Tydeligvis finnes det damer som er enige med meg fordi jeg ser dem hver dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om man bruker tynne, lyse stømper, da? Synes det ser passe teit ut med "solbrun" strømpebukse om man ellers er blek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lolita___

hva har bleike ben med knokler og homser å gjøre,du er helt på bærtur.Bedre med bleike legger,enn oransje solarium brune legger.Vi bor i Norge og det er fakktisk ganske normalt å være hvit da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, vi må for gudsskyld kle på oss enda mer om sommeren når det endelig blir varmt :S helt alvorlig TS, ingen får brune bein uten at de er ute i solen! og det er faktisk ikke slik at alle norske kvinner kan bruke selvbruning eller solarium for å tilfredsstille menns bilde på hvordan kvinner skal være. selv blir jeg oransje av selvbruning siden jeg er så lys i huden, og solarium er uaktuelt pga sammen huden. Så hvis du ikke liker damer uten strømper midt på sommeren, så synd for deg! det er næmelig ikke slik at vi kvinner løper rundt for å tekkes menn ;) steinalderen er over for lengst, så hurra for bleike bein og kvinner som vil ha sol på kroppen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at det er flere som må komme og fortelle oss med blek hud at vi ikke er bra nok for samfunnet.

Er ganske lei av å få høre om mine hvite bein, og at jeg ser syk ut. Blir sprø hver gang sommeren kommer og overalt står det hvordan du skal få sommerbrun farge.

Får bare tenke på at før i tiden var det om å gjøre å være hvitest mulig, for det viste at kvinnen ikke var arbeidskvinne. Altså var hun en fin dame som ikke trengte å være ute og jobbe i åkeren ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Strømpebukser/hold ups går man da ikke med på sommern! Det ser jo bare rart ut. Noen av mine engelske venner var her og holdt på å få fnatt av de som gikk i strømpebukser i mai.. Ser IKKE bra ut. Bleike bein eller ikke, alle må få gjør som de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sommerbrune bein. Er det greit for deg at jeg viser de frem, ts? :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg så ei jente igår, i en sommerkjole og i strømpebukser, det så jo bare veldig rart ut. Også fordi strømpene var alt for mørke og lite gjennomsiktige, og det var jo sikker +25 ute. Det så ikke bare rart ut, men også ubehagelig. Tenk på svett og lukt.. :nei: Nei, her er vi absolutt ikke enige, TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strømper bruker man om man er kledd til fest (kanskje) eller i drakt. Ikke til shorts eller sommerkjole, det ser bare snålt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...