Marianneee Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Hei! Jeg, kjæresten min, "svoger" og deres far reiser til Malaga midt i juli og jeg lurte på et par ting: - Er det dyrere enn i Norge å spise ute på restaurant? - Er matvarene dyre i butikkene der nede? - Er klær/sko/vesker billigere enn i Norge? - Hvordan er det midt inni byen i juli? - Burde vi bo på hotell midt inne i byen eller lite utenfor? - Er det dyrt å kjøre buss/taxi? - Hvordan er strand/bademulighetene? - Hva burde vi få med oss der nede? Mange spørsmål fra en uerfaren turist
Gjest navnelapp Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Malaga er ikkje spesielt dyrt, Marbella er mykje dyrare. Heilt ok prisar på sko og vesker og slikt, men merkevarer er ikkje så mykje billegare enn her. Mi erfaring er at det er fint å bu sentralt, men det finst fine landsbyar nær som er hyggelege å bu i. Det ligg ein fiskarlandsby rett aust for malaga som eg ikkje huskar namnet på. Benalmadena, Torremolinos og Fuengirola er fine badebyar med mange hotell. Picassomuseet og festninga er dei mest åpenbare attraksjonane, gamlebyen er også fin. Gå til turistinformasjonen, dei kan geleide dokke vidare, og har sikkert også eit kart over byen å dele ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå