Gå til innhold

ønsker meg sånn en kjæreste

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ble dumpet i januar, etter et 2 år langt lidenskapelig forhold. Vi elsket hverandre begge to, men omstendighetene gjorde at vi ikke kunne få hverandre... vært litt på og av siden da, men for det meste av. Venninnene mine gifter seg, får barn, og jeg føler meg så uendelig ensom. Har så lyst på en kjæreste jeg også! En å ligge inntil, drømme med, bygge en framtid med. Har opprettet profil på sukker, men jeg klarer ikke helt å engasjere meg i det. Skriver noen mailer, og så dør det liksom ut. Orker ikke å dele så mye av meg selv, prøve, investere, for så å risikere å bli såret igjen. Så har vi en på jobben da, som sier de tingene jeg ønsker å høre, gjør det jeg ønsker å se. Men han er en bad guy, vi har ingen felles fremtidsønsker, og jeg tenker at han antakelig bare ønsker sex... men så viser han innimellom en myk og følsom sjel som gjør meg fullstendig forrvirret. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget... Har bare kjærlighetssorg, ønsker meg kjæreste, håp... kanskje noen som har vært i samme situasjon før?

Videoannonse
Annonse
Gjest fireflies
Skrevet

Min erfaring er at når man minst venter det, så dukker det gjerne opp noen. Hvis man er på randen til å være desperat, så vil det sannsynligvis ikke "komme noen". Smør deg med tålmodighet, det finnes noen for enhver, enkelte bruker bare litt lenger tid på å finne den rette :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at når man minst venter det, så dukker det gjerne opp noen. Hvis man er på randen til å være desperat, så vil det sannsynligvis ikke "komme noen". Smør deg med tålmodighet, det finnes noen for enhver, enkelte bruker bare litt lenger tid på å finne den rette :)

Jeg trodde en gang at jeg møtte ei da jeg minst venta det. Jeg hadde i allefall ikke venta å treffe noen der og da, jeg trodde vi hadde mer enn bare "bra kontakt", men så viste det seg at hun bare trengte å komme seg etter å ha vært gift med en psykopat.

Da hun hadde kommet seg forsvant hun med en annen fyr.

Gjest KateW
Skrevet

Når man har MINST venta det i årevis, så er den kommentaren der det mest provoserende jeg kan tenke meg... :ler:

Men jeg tror jeg forstår hva du mener, mitt tips er å flytte kjærestefokus til selvfokus, og å bli glad i seg selv, rett og slett. Du er god nok alene, du kan gjøre ting alene osv. Fyll livet ditt med gode ting. Og jeg er ganske sikker på at det var det Fire sa også. Jeg måtte bare plukke litt... :sjenert:

Gjest fireflies
Skrevet

Joda, kan nok tenke meg at det helt sikkert er noe av det mest irriterende man kan få høre i en slik situasjon, men likevel, det er jo faktisk noe i det. Blir man for opphengt i tanken på at man er alene, og at nå det skje noe snart, så vil det sannsynligvis også gjenspeiles i oppførsel. Tviler på at det er særlig tiltrekkende å virke desperat. :ler:

Skrevet (endret)

Jeg har forsøkt å "minst vente det" i lange tider nå... og jammen skjedde det ikke ;-) Eller, jeg forventa det siden jeg hadde ganske høy aktivitet på nettdatesider - men så dukket det opp noen fra helt uventet hold. På oppløpssiden så å si, han kom bare inn fra sidelinja og snappet meg, rett for nesa på alle nettfyrene som sto i kø her...

:rødme:

Endret av Snipa
Skrevet

Joda, kan nok tenke meg at det helt sikkert er noe av det mest irriterende man kan få høre i en slik situasjon, men likevel, det er jo faktisk noe i det. Blir man for opphengt i tanken på at man er alene, og at nå det skje noe snart, så vil det sannsynligvis også gjenspeiles i oppførsel. Tviler på at det er særlig tiltrekkende å virke desperat. :ler:

Jeg syns kvinner som bare tenker på og er opptatt av sex virker noe desperate - og det er ikke særlig tiltrekkende.

Skrevet

Jeg syns kvinner som bare tenker på og er opptatt av sex virker noe desperate - og det er ikke særlig tiltrekkende.

Steinar, du klarer fader meg å vri og vende på alt! Her har det ikke vært snakk om sex i det hele tatt, men å finne en kjæreste! Kjæreste! Har du noensinne hatt en?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...