Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Når jeg ser en stoooor penis så blir jeg egentlig litt redd og føler at det kan jo ikke være noe godt å få den inn i seg. Fler som føler det litt sånn? Og forresten, er det ikke ubehagelig med en så stor en i buksa for dere gutter, spesielt når den blir stiv?
Lykkeli Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Jeg har bare sett en stooor penis,og jeg ble ikke redd
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 Og forresten, er det ikke ubehagelig med en så stor en i buksa for dere gutter, spesielt når den blir stiv? Neida, det går bra det. Selv om jeg har en forholdsvis stor (23 cm lang og 17 cm omkrets) så er det fint plass til den i bukse når den er slapp. Blir den stiv kan det seff bli _litt_ ubehag, men er ikke verre enn at man legger den ned langs låret. Uansett veier fordelen med en stor penis opp mot de bittesmå ulempene. Lett å få mange jenter til orgasme gang på gang på gang, og mange jenter har vært nyskjerrige på å prøve samleie med meg fordi de vet at jeg har en stor. Selvfølgelig er ikke det eneste grunnen, men det er vel ikke akkurat noen ulempe Nyskjerrige jenter som i utgangspunktet bare har vært venninner til å begynne med har blitt nyskjerrige og nesten revet av meg buksa når vi har vært på tomannshånd, ikke alltid for å ha sex, men av ren nyskjerrighet for å se og ta på den.
Gjest Blubberella Skrevet 17. juni 2010 #6 Skrevet 17. juni 2010 Neida, det går bra det. Selv om jeg har en forholdsvis stor (23 cm lang og 17 cm omkrets) så er det fint plass til den i bukse når den er slapp. Blir den stiv kan det seff bli _litt_ ubehag, men er ikke verre enn at man legger den ned langs låret. Legger en svær stiv en nedover låret? Hvordan klarer du det? Menn med normalt store peniser klarer jo ikke å bøye den nedover låret når den er erigert! Peer, du lyver!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå