Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2003 #1 Skrevet 24. september 2003 Jeg lurte på om noen her har noen ideer hvordan jeg skal fri til min kjære???
bluebird Skrevet 16. oktober 2003 #2 Skrevet 16. oktober 2003 Ja, du bare spør: "Vil du....gifte deg med meg?" Neida.. du vil vel ha et mer kreativt svar. En bedre middag har vel aldri slått feil? Eller vent til jul eller nyttår. Virker som om det er tingen for mange. Jeg vet egentlig ikke. Har ingen erfaring på området.
Snurre Skrevet 16. oktober 2003 #3 Skrevet 16. oktober 2003 Nå vet ikke jeg om du er mann eller kvinne, men dette kan jo brukes begge veier. Hva med å ta han med seg på en gå tur en sein kveld, da går dere forbi en plen eller en plass hvor du har satt ut masse t-lys til bokstaver hvor det står "vil du gifte deg med meg" Lag en matpakke til jobb eller skole hvor du legger et hjerte i papp på brødskiven hvor du skriver "vil du gifte deg med meg" Skal dere på en lokal konsert eller teater så kan du få en musikker eller skuspiller til å spørre på vegne fra deg, oppe på scenen. Send blomster, ballonger eller et syngene telegram på jobben hennes som lyder "vil du gifte deg med meg" På en stripper til å skrive det på brystkassen eller magen, dette vil definitivt bli husket. Eller litt mere tradisjonel, planlegg en romantisk hjemmekveld med god mat og vin, hvor du går ned på kne og frir
Gjest Tex Skrevet 17. oktober 2003 #4 Skrevet 17. oktober 2003 Jeg har iallefall mest sans for det litt stille og romantiske, blomster, levende lys og god mat. Slår aldri feil......
liv Skrevet 17. oktober 2003 #5 Skrevet 17. oktober 2003 vent til det blir snø og skriv det i snøen uten for døren med konditotfarge og stå knelende på innesiden av døren! (Med middag klar og alt sånt!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå