Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere! jeg er en jente som opprinnelig er fra India, så jeg er naturlig brun i huden. På vinterstid er jeg ganske fornøyd med fargen min, ettersom den verken er for mørk eller for lys. Men på sommeren derimot så har jeg en tendens til å bli veldig brun (mye brunere enn jeg ønsker) jeg klarer ikke å holde meg borte fra solen, så jeg lurer på om noen har noen tips til hvordan jeg kan unngå å bli brun? Finnes det noen kremer etc som kan brukes? :)

Takk på forhånd :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen blir fortere brun enn andre, slik er det bare og ikke noe man kan gjøre noe med. Eneste som kan hjelpe litt er å bruke høy faktor, kanskje sunblock for å roe ned bruningsprosessen...

Skrevet

Vet det finnes solkrem med høy faktor og lysnende effekt i utlandet. Tipper det finnes noe sånt på strawberrynet.

Skrevet

Faktor 30, for da vil du få lite farge. Eller sunblock,

Skrevet

Det finns krämer med SPF 50 också! Go nuts. :)

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Ja, sunblock virker :) Ellers virker også sinksalve, den har veldig høy solfaktor. Men den må smøres i tynt lag, om du ikke vil se ut som Snødronningen... Du er ikke alene om å prøve å holde på den naturlige fargen din om sommeren! Jeg blir 5x mørkere i huden bare jeg ser på sola :P

Skrevet

Det er mange fra India som bruker blekekremer. Du får vel omtrent ikke kjøpt kremer der nede som ikke inneholder det? Rart du ikke har hørt om det tidligere.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva med sunblock?

Eller en enkel spraysolkrem som er rask å påføre. Bruk høy faktor.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

hahah bruk solkrem som faen.

høøy solfaktor, og smør ofte. det må vel gå

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Og IKKE bruk blekekremer ;) Det er en grunn til

at de er ulovlige her i landet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...