Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Leser stadig om menn som er sure fordi de ikke blir spandert på av kvinner her inne, og som mener det er for lite likestilling her. Min eks fortalte at kvinner ofte spanderte på han ute på byen! Jeg spurte hva de så gjorde; han sa de kunne forlate han etter å han spandert på han, snakke litt med han. Virket ikke som det så ofte ble noe mer, men jeg antar likevel det da. Selv har jeg aldri spandert på en mann og kommer heller aldri til å gjøre det. Han er jo pen, flott kropp, godt voksen (35+) så jeg antar de hadde sine grunner. Men kom ikke her og påstå at det ikke skjer altså! Men de som ikke får seg noe er vel lite attraktive da....
Aubree Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Leser stadig om menn som er sure fordi de ikke blir spandert på av kvinner her inne, og som mener det er for lite likestilling her. Min eks fortalte at kvinner ofte spanderte på han ute på byen! Jeg spurte hva de så gjorde; han sa de kunne forlate han etter å han spandert på han, snakke litt med han. Virket ikke som det så ofte ble noe mer, men jeg antar likevel det da. Selv har jeg aldri spandert på en mann og kommer heller aldri til å gjøre det. Han er jo pen, flott kropp, godt voksen (35+) så jeg antar de hadde sine grunner. Men kom ikke her og påstå at det ikke skjer altså! Men de som ikke får seg noe er vel lite attraktive da.... Hva er galt med å spandere på en mann da? Jeg og kjæresten min har spandert mat og diverse på hverandre helt siden vi traff hverandre, selv om vi ikke var i lag da.. Ser ike probleme ? Jeg føler meg bedre om jeg og får betale, tar aldri bare i mot.. Særlig ikke fra fremmede. Skal jeg ha noe, kan jeg betale det selv.
Gjest -L- Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 En gjennsomsnittelig attraktiv man som meg blir ikkje spandert på med mindre eg sier at damen skal gjøre det, no way at de tar inisativet selv. Det at menn med pent utseende blir spandert på ser ikkje eg på som noe wow!, no er vi likestillt.
rosaprosa Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 Jeg spanderer ikke på menn jeg ikke kjenner (er i et forhold og er ikke ute etter noe), men hvis derimot jeg feks er ute alene, og blir spandert på av kompiser/bekjente spanderer jeg gjerne tilbake. Spanderer gjerne først og. Men bare til kjentfolk:) Blir jeg spandert på av noen jeg ikke kjenner, sier jeg pent takk og stikker, for det virker som mange gutter tror de kan kjøpe deg ved å spandere en øl..
Cuckold Skrevet 16. juni 2010 #5 Skrevet 16. juni 2010 (endret) Leser stadig om menn som er sure fordi de ikke blir spandert på av kvinner her inne, og som mener det er for lite likestilling her. Min eks fortalte at kvinner ofte spanderte på han ute på byen! Jeg spurte hva de så gjorde; han sa de kunne forlate han etter å han spandert på han, snakke litt med han. Virket ikke som det så ofte ble noe mer, men jeg antar likevel det da. Selv har jeg aldri spandert på en mann og kommer heller aldri til å gjøre det. Han er jo pen, flott kropp, godt voksen (35+) så jeg antar de hadde sine grunner. Men kom ikke her og påstå at det ikke skjer altså! Men de som ikke får seg noe er vel lite attraktive da.... Mulig det er noen som har klaget over dette, men jeg har ikke lagt merke til det. Jeg mistenker at du kanskje blander det å bli spandert på med det å ha overtaket på sjekkemarkedet. Jenter kan også spandere på en gutt de liker, det har jeg da opplevd selv, selv om det ikke skjer hver gang jeg er på byen. Men det forandrer ikke at jenter har overtaket på sjekkemarkedet og at en middels attraktiv jente kan gå ut på byen en hvilken som helst dag i uken og dra hjem med en ganske så attraktiv mann. Uten å anstrenge seg nevneverdig. Og for å være ærlig tror jeg ikke vi vil se så stor endring på dette i vår levetid. Mistenker at menn alltid vil være ivrigere enn kvinner når det gjelder one night stands og uforpliktende sex. Endret 16. juni 2010 av Cuckold
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2010 #6 Skrevet 16. juni 2010 Her dreier det seg altså om enkelthendelser der helt ukjente kvinner spanderer på en mann og så til og med ikke bryr seg mere med han!
slumkim Skrevet 16. juni 2010 #7 Skrevet 16. juni 2010 Jokke i Pondus hadde da en fin mening om dette: "Jeg liker å drikke med bælfeite damer, for de pleier å spandere"........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå