Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Jepp, feriepenger er på plass og jeg tenkte å skjemme meg selv litt bort. "Because I'm worth it." ;p Vanligvis finner jeg "en million" ting jeg vil ha, men nå ble jeg litt blank. Så langt har jeg bestilt en primer. Jeg trenger tips om noe superduper sommersminke. Hva er dine favoritter? (Tenker bla. på en kremblush og øyenskygger i "sommerfarger", som champange f.eks. Noen tips?)
Frua Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Pure radiance fra ID bare minerals. Fantastisk produkt med en nydelig farge som kan brukes som øyeskygge,blush,highlight i utringningen,skuldre osv. Bruker det hele tiden! Coralista blush fra Benefit er en kjempefin blush som bare blir finere og finere etter hvert som man får litt farge. Bittelitt Posietint fra Benefit bruker jeg i kinna og leppene hvis jeg ikke skal ha på sminke det sitter som banken og passer nok godt på stranda!
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 Pure radiance fra ID bare minerals. Fantastisk produkt med en nydelig farge som kan brukes som øyeskygge,blush,highlight i utringningen,skuldre osv. Bruker det hele tiden! Coralista blush fra Benefit er en kjempefin blush som bare blir finere og finere etter hvert som man får litt farge. Bittelitt Posietint fra Benefit bruker jeg i kinna og leppene hvis jeg ikke skal ha på sminke det sitter som banken og passer nok godt på stranda! Takk for tips:) Posietint er bestilt! Den så artig ut, og at den er multifunksjonell digger vi! Kan jeg spør hvilken hudtone du har? (Jeg har kald og mistenker at rosatoner (som den har) vil "vaske ut" fargen min.)
laperla Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 Jeg ville satt en knapp på det matterende solpudderet 4 Seasons fra Guerlain.
Frua Skrevet 18. juni 2010 #5 Skrevet 18. juni 2010 Takk for tips:) Posietint er bestilt! Den så artig ut, og at den er multifunksjonell digger vi! Kan jeg spør hvilken hudtone du har? (Jeg har kald og mistenker at rosatoner (som den har) vil "vaske ut" fargen min.) Er lys,kald blir aldri brun men får fregner på nesa isteden. Bruker bare litt og da ser det naturlig ut på meg iallefall. Den er VELDIG rosa så du kan bygge den opp til en ganske intens farge om du vil Brukte litt tid på å finne ut av hvordan jeg skulle påføre den men fant ut at det er best å ta produktet på fingertuppene og jobbe raskt ellers blir det flekker og skjolder.
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juni 2010 #6 Skrevet 18. juni 2010 Jeg ville satt en knapp på det matterende solpudderet 4 Seasons fra Guerlain. Skal se på den:) Er lys,kald blir aldri brun men får fregner på nesa isteden. Bruker bare litt og da ser det naturlig ut på meg iallefall. Den er VELDIG rosa så du kan bygge den opp til en ganske intens farge om du vil Brukte litt tid på å finne ut av hvordan jeg skulle påføre den men fant ut at det er best å ta produktet på fingertuppene og jobbe raskt ellers blir det flekker og skjolder. Høres ut som om vi har nett den sammen huden. Da satser jeg på at den passer meg òg. Tænk ju!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå