Gå til innhold

Hell's Kitchen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som følger med på Hell's Kitchen?

Så begge episodene igår, og det må jeg si... Her blir det action!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg følger med. Han joseph? virka bare helt idiot. Kan han ikke bare svare på spørsmålet om hvem de hadde nominert og hvorfor? Snakk om å hisse seg opp for ingen ting her.Også begynte han å si "jeg er ingen bitch" Hva har det med saken å gjøre?:s Jeg tenkte bare svar å spørsmålet og hold kjeft!

Skrevet

Ja jeg følger med. Han joseph? virka bare helt idiot. Kan han ikke bare svare på spørsmålet om hvem de hadde nominert og hvorfor? Snakk om å hisse seg opp for ingen ting her.Også begynte han å si "jeg er ingen bitch" Hva har det med saken å gjøre?:s Jeg tenkte bare svar å spørsmålet og hold kjeft!

Akkurat tenkte jeg og. Jeg ble lettere sjokkert da jeg så gårsdagens episoder. Lurer på om de ikke drar det litt for langt...?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Akkurat tenkte jeg og. Jeg ble lettere sjokkert da jeg så gårsdagens episoder. Lurer på om de ikke drar det litt for langt...?

Hells kitchen er veldig ekstremt! Å Gorden er skummel :gjeiper: Han er sikkert en hyggelig mann privat men på hells kitchen er han skummel og streng synes jeg. Jeg liker JP. Morsom fyr :fnise:

Skrevet

Takk for påminnelse! *laster ned fort som faen*

Gleder meg til han kommer til stavanger, elsker den mannen der. :lur:

Skrevet

Når går det?

Skrevet

Når går det?

Tirsdager kl 20.30

Skrevet

Er det sesong 6 eller 7 denne tråden handler om? Jeg ser sesong 7...

Gjest Linda sofie
Skrevet

Er det sesong 6 eller 7 denne tråden handler om? Jeg ser sesong 7...

Sesong 6 tror jeg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes de drar det for langt. De siste sesongene har det kun vært "fucking hell", "you fucking donkey/ass/sett inn passende skjellsord" og tantrums fra Ramseys side hele tiden. Mener at han ikke var like aggressiv i de første sesongene, og han er heller ikke like sint i Kitchen Nightmares.

Det hele føles ganske produsentstyrt, at det stadig må smøres på mer og mer i form av trakassering for at effekten skal oppnås. Dessuten virker det som om de tar inn stadig dårligere kokker, slik at Ramsey kan skjelle dem ut. Det er ofte et begrenset antall gjenganger-retter som skal lages, i alle fall i starten (risotto, wellington etc), men deltakerne virker totalt uforberedt. Selve matlagingen forsvinner litt i alt raseriet også.

Hell's Kitchen er mobbe-TV, synes jeg, all den tid Ramsey også gjør narr av deltakernes utseende ("you lazy, fat pig" - jeg hadde ikke funnet meg i å bli kalt det, uansett hvor stort geni kokken er.) Men deltakerne vet jo hva de går til, og for en kokk med store drømmer er det kanskje verdt det...

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg synes de drar det for langt. De siste sesongene har det kun vært "fucking hell", "you fucking donkey/ass/sett inn passende skjellsord" og tantrums fra Ramseys side hele tiden. Mener at han ikke var like aggressiv i de første sesongene, og han er heller ikke like sint i Kitchen Nightmares.

Det hele føles ganske produsentstyrt, at det stadig må smøres på mer og mer i form av trakassering for at effekten skal oppnås. Dessuten virker det som om de tar inn stadig dårligere kokker, slik at Ramsey kan skjelle dem ut. Det er ofte et begrenset antall gjenganger-retter som skal lages, i alle fall i starten (risotto, wellington etc), men deltakerne virker totalt uforberedt. Selve matlagingen forsvinner litt i alt raseriet også.

Hell's Kitchen er mobbe-TV, synes jeg, all den tid Ramsey også gjør narr av deltakernes utseende ("you lazy, fat pig" - jeg hadde ikke funnet meg i å bli kalt det, uansett hvor stort geni kokken er.) Men deltakerne vet jo hva de går til, og for en kokk med store drømmer er det kanskje verdt det...

Jeg tror hele situasjonen er veldig stressendes for de fleste. Maten skal være perfekt og det er tidspress og Ramsey kjefter jo for alt. Jeg hadde vel ikke overlevd en halv kveld en gang. Alt er så ekstremt og tøft. Det er nok ikke bare bare å skulle lage mat i en sånn setting med Ramsey som sjekker alt du gjør og med kamera team i nakken.

Hadde Ramsey stått å brølt til meg på den måten hadde jeg vel begynt å grine som en liten unge. Han tar helt av noen ganger. Kjefter de ut på det groveste. jeg synes han går for langt noen ganger. Å kalle de for donkey og fat pig osv. Han er jo direkte frekk.

Skrevet (endret)

Sesong 6 tror jeg

Ok, takk. Den har jeg sett allerede. :)

Har dere forresten lagt merke til at ALLE deltakerne i Hell's kitchen røyker? Dette gjelder uansett hvilken sesong det er. Jeg synes det er litt ekkelt å se hvordan de damper i vei, og rett etterpå står og lager mat.

Endret av Meaty
Gjest Huffsa
Skrevet

Hvorfor er han veldig tjukke med i år også? Har sett på de tidligere sesongene som gikk 16.00 på hverdager, og han var med i en tidligere sesong og kom jo litt langt. Syntes det er urettferdig hvis han får en ny sjangse egentlig.. Han "beviste" jo at han ikke var nok til å bli resturangsjef..

Skrevet

Hvorfor er han veldig tjukke med i år også? Har sett på de tidligere sesongene som gikk 16.00 på hverdager, og han var med i en tidligere sesong og kom jo litt langt. Syntes det er urettferdig hvis han får en ny sjangse egentlig.. Han "beviste" jo at han ikke var nok til å bli resturangsjef..

Det var fordi han måtte forlate hells kitchen pga helsen sin. Derfor fikk han en ny sjanse

Skrevet

Joseph :skratte::skratte::skratte:

Jeg må le. Tror jeg aldri har sett en større tulling på hells kitchen før. Glad han er ute. Latterlig

Gjest Huffsa
Skrevet

Det var fordi han måtte forlate hells kitchen pga helsen sin. Derfor fikk han en ny sjanse

Åja, fikk ikke med meg episoden hvor han ble stemt ut :ler: men det oppklarer det jo :)

Joseph ja.. Har ikke ord. Har han noen gang SETT på programmet eller? :skratte:

Skrevet

Får ikke sett Hells Kitchen denne sesongen jeg...Er det mulig å få vite hvor man kan laste den ned??

Skrevet

Joseph var virkelig noe for seg selv, samtidig som jeg skjønner litt at han ikke vil ta imot dritt, men det er nå en gang sånn Gordon Ramsey er på HK. :skratte:

Forøvrig synes jeg at Kevin er daukjekk! :sikle:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ramsey er en idiot i mine øyne. Personer som er så aggressive og liker å skjelle ut folk av alt slags mulige grunner er latterlige!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...