Gå til innhold

Tjukk brudepike

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke hatt en tykk brudepike. Politisk ukorrekt, men det er altså min mening.

Sånne mennesker som deg gjør verden til ett dårligere sted å bo. Men kan jo hende bitterheten din kommer etter ingen ville ha deg som brudepike.

Videoannonse
Annonse
Gjest fireflies
Skrevet

Sånne mennesker som deg gjør verden til ett dårligere sted å bo. Men kan jo hende bitterheten din kommer etter ingen ville ha deg som brudepike.

...eller kanskje det bare handler om at personen ikke syns det er særlig pent med tykke folk? ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva hvis bruden er skikkelig smellfeit, er det lite flatterende også?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Brudepiker er harry, tjukk eller ikke!

Tjukke brudepiker er vel litt mindre harry enn søte, tynne! Tross alt :) ..

Gjest fireflies
Skrevet

Hva hvis bruden er skikkelig smellfeit, er det lite flatterende også?

Man velger jo ikke brud på samme måte som man velger brudepiker da :klø:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Man velger jo ikke brud på samme måte som man velger brudepiker da :klø:

Så overfladiske mange her inne er, så hadde IKKE det forundret meg.

Skrevet

Hadde det vært datteren det hadde vært snakk om, så er det klart at man nesten hadde vært "nødt" til å velge henne som brudepike. Men det sa TS ikke noe om i innlegget sitt.

Du virker ikke helt god, og jeg håper virkelig ikke at du ahr barn. For det er en meget skremmende tanke at noen som tenker som deg, skal oppdra et annet menneske. Meget skremmende.

Når noen kan skrive at man nesten hadde vært "nødt" til å ha sin egen datter som brudepike, da er man ikke helt god.

Skrevet

Fireflies, hva ville du gjort hvis din aller beste venninne ble skikkelig tjukk (eller har vært det alltid for den saks skyld). Så kommer dagen hvor du skal gifte deg og velge forlover. Hadde du da valgt en annen som forlover, fordi det ville sett rart ut med en tjukk forlover?

Skrevet

Fireflies, hva ville du gjort hvis din aller beste venninne ble skikkelig tjukk (eller har vært det alltid for den saks skyld). Så kommer dagen hvor du skal gifte deg og velge forlover. Hadde du da valgt en annen som forlover, fordi det ville sett rart ut med en tjukk forlover?

Det regner jeg med hun hadde gjort, siden hun sier at man er jo nesten "nødt" til å ah sin tjukke datter som brudepike.

Gjest fireflies
Skrevet

Du virker ikke helt god

Jeg er ikke helt god fordi jeg har en annen mening enn deg? Ok.

Gjest fireflies
Skrevet

Det er vel ingen selvfølge å velge bestevenninnen min som forlover?

Skrevet

hvis bruden/brudeparet bevist velger bort et barn som brudepike fordi hun er feit, så syns jeg det er helt horribelt! slikt gjør en rett og slett ikke mot barn. slikt får de uansett høre av andre, og de er nok smertelig klar over det selv. jeg hadde rett og slett takket nei til bryllupet til slike mennesker hvis noe slikt kom meg for øre! :nei: mobbing i noen form er ikke bra, men å gjøre det så tydelig i en slik sak er bare kvalmende.

Men saken er en helt annen hvis valget står mellom flere barn, og de barna som blir valgt står brudeparet nærmere. da er det rett og slett bare en tilfeldighet, og noe annet vil være ren spekulasjon som ikke kommer barnet til gode. voksne kan snakke så stille de ønsker, men barn får med seg den slags snakk.

for meg hadde det ikke vært noe jeg hadde tenkt på en gang...hvis den/de små pikene jeg ville hatt som brudepiker ble feit så hadde jeg ikke utelukket de fra dagen min av den grunn. Jeg ville jo fortsatt vært akkurat like glad i de, og jeg ville elsket å se de stråle over å få gå i skikkelige prinsesse kjoler og være stolt over å være fin på vår dag! så feit eller tynn, de hadde uansett fått tatt del i vår dag!

Skrevet

I utgangspunktet er jeg enig med deg, Piper, men jeg synes det er en uting å skrive "jeg håper du ikke har barn" om personer man ikke er enig med. Foreldre er forskjellige, og man kan gjerne synes andre er overfladiske eller umoralske eller hva det nå er, men det betyr ikke at de ikke er egnet som foreldre. Så jeg synes man bør spare seg den type kommentar.

Skrevet

Hva ville deres tenkt om en brud ikke ønsket å ha med en slektning som brudepike fordi hun er tjukk? Når andre småjenter med samme slektskapet får være med? Må man være såkalt "søt" for å passe som brudepike?

Er hun den eneste med det samme slektskapet som ikke får være med, slik at det blir veldig tydelig at hun er valgt bort?

Er du sikker på at det at hun er tykk er grunnen til at hun ikke får være brudepike? Isåfall håper jeg aldri hun får vite det... Trist...

Kan ikke se hva som er galt med å ha en tykk brudepike, det er ikke en forbannet miss slank-konkurranse!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

I utgangspunktet er jeg enig med deg, Piper, men jeg synes det er en uting å skrive "jeg håper du ikke har barn" om personer man ikke er enig med. Foreldre er forskjellige, og man kan gjerne synes andre er overfladiske eller umoralske eller hva det nå er, men det betyr ikke at de ikke er egnet som foreldre. Så jeg synes man bør spare seg den type kommentar.

støtter fult ut "jeg håper du ikke har barn"

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Var brudepike tre ganger i min barndom jeg, tynn og pen som jeg var. Tror nok heller ikke mine meninger påvirker din verden, eller mange andres for den del. Men en dag der alt skal være mest mulig perfekt ødelegger man ikke med en feit brudepike. Se på bryllupet i sverige i dag, hadde ikke tatt seg ut med en blubbe i følge der nei. Hvis det tykke barnet er eneste alternativet dropper man det, hvis ikke kan man bruke egne barn eller en-to andre av en søskenbarnflokk på flere uten at det burde by på store problemer. Ville heller ikke hatt en keitete, småkvisete 12 årig gutt som brudesvenn, blir faktisk litt samme greien.

Skrevet

Jeg tenker stakkars pike.

Skrevet

jeg ville ha nekta å være brudepike for en slik som Fireflies med slike holdninger.

En fet dame kan vel være like FLINK brudepike som en tynn en.

Trodde brudepike ble valgt pga vennskap jeg

Men tar feil kanskje.

Skrevet

Jeg så en episode av Tyra Banks' Show, hvor en brud ønsket at søsteren skulle slanke seg til bryllupet. Søsteren hadde ønske om å gå ned i vekt, og da syntes bruden at hun godt kunne gjøre det før hennes store dag. :dåne:

Skrevet

Jeg så en episode av Tyra Banks' Show, hvor en brud ønsket at søsteren skulle slanke seg til bryllupet. Søsteren hadde ønske om å gå ned i vekt, og da syntes bruden at hun godt kunne gjøre det før hennes store dag. :dåne:

:kjefte::lete:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...