Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Hva ville deres tenkt om en brud ikke ønsket å ha med en slektning som brudepike fordi hun er tjukk? Når andre småjenter med samme slektskapet får være med? Må man være såkalt "søt" for å passe som brudepike?
MonThe Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 Det er det frekkeste!! Stakkars den lille jenta, som ikke får være brudepike...
Lobeli@ Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 Jeg synes det er veldig dårlig gjort, stakkars jente.
Piper Skrevet 16. juni 2010 #5 Skrevet 16. juni 2010 Enkelte bruder burde blitt kakket i hodet med noe hardt, og kanskje de da kunne våknet opp og forstått hva de egentlig drev med. Forferdelgi dårlig gjort, men beklageligvis er samfunnet vårt blitt mer og mer overfladiske, der utseende tydeligvis er det viktigte for enkelte. Trodde kanskje at voksne mennesker klarte å se det litt annerledes, men tydeligvis ikke. En veldig overfladisk brud, og som mor til jenten hadde jeg aldri stilt opp i det bryllupet. Ønsker ikke å være i nærheten av slike mennesker, da får de helelr feire dagen uten meg uansett om jeg hadde et nært forhold til entenb ruden elelr brudgommen. Og hadde jeg fått vite at det var slik i et bryllup jeg var invitert i, ville jeg igjen takket nei. overfladiske mennesker klarer jeg meg fint uten.
Gjest fireflies Skrevet 17. juni 2010 #7 Skrevet 17. juni 2010 Tja, det kommer ann på. Er det et helt normalt bryllup for den vanlige mann i gata, så hadde jeg ikke brydd meg. Hadde det vært et mer "dannet" bryllup ala Petter Stordalen ( ) sitt, så hadde det kanskje sett litt... rart ut?
Gjest Supermimz Skrevet 17. juni 2010 #8 Skrevet 17. juni 2010 Tja, det kommer ann på. Er det et helt normalt bryllup for den vanlige mann i gata, så hadde jeg ikke brydd meg. Hadde det vært et mer "dannet" bryllup ala Petter Stordalen ( ) sitt, så hadde det kanskje sett litt... rart ut? Fordi en av de søte små brudepikene er lubben? Nei vettu hva...Dette er jeg ikke enig i.
Gjest Cho Skrevet 17. juni 2010 #9 Skrevet 17. juni 2010 Herregud for noen problemer man egentlig må ha hvis man bestemmer seg for å dumpe en brudepike fordi hun var "for tjukk". Hvor usikker på seg selv går det an å bli egentlig?
Gjest fireflies Skrevet 17. juni 2010 #10 Skrevet 17. juni 2010 Fordi en av de søte små brudepikene er lubben? Nei vettu hva...Dette er jeg ikke enig i. Det sto jo tjukk, ikke lubbem. Jeg tenker på det som to forskjellige ting. Men over til poenget: Jeg tror helt ærlig ikke det ville sett særlig flatterende ut i feks et slotts-bryllup, som ville blitt sendt på tv.
hegejenta30 Skrevet 17. juni 2010 #11 Skrevet 17. juni 2010 Om hun som er droppet som brudepike i det nevnte bryllupet er gammel nok til å kjenne på kroppen at hun er den eneste som ikke får være med, vil hun føle seg utstøtt. Dette er jo en slags form for mobbing...
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. juni 2010 #12 Skrevet 17. juni 2010 Huff, jeg synes synd på barn som blir holdt utenfor på grunn av slikt overfladisk fjas. Det minner meg om jenta som skulle synge i det kinesiske OLs åpningsseremoni, men som visstnok var så stygg at de måtte dubbe stemmen hennes over til ei søtere jente som kunne mime på TV. http://www.msnbc.msn.com/id/26153578/
Sunshine Skrevet 18. juni 2010 #13 Skrevet 18. juni 2010 (endret) Det sto jo tjukk, ikke lubbem. Jeg tenker på det som to forskjellige ting. Men over til poenget: Jeg tror helt ærlig ikke det ville sett særlig flatterende ut i feks et slotts-bryllup, som ville blitt sendt på tv. Ærlig talt, hvem bryr seg egentlig om det? Eller jo, innlegget ditt beviser at du er en av de som bryr seg om sånt. Jeg hadde aldri i verden tenkt over det hvis Victoria hadde en eller flere tykke småjenter. Tykke småjenter er da like søte som alle andre! Endret 18. juni 2010 av Sunshine
Gjest fireflies Skrevet 18. juni 2010 #14 Skrevet 18. juni 2010 Ærlig talt, hvem bryr seg egentlig om det? Eller jo, innlegget ditt beviser at du er en av de som bryr seg om sånt. Ja, og det er ikke noe galt i å mene det. Jeg mener det ville sett rart ut med ei valkete, tjukk jente som brudepike i et slikt bryllup. Det betyr ikke har jeg har noe imot tykke folk.
Gjest molte Skrevet 18. juni 2010 #15 Skrevet 18. juni 2010 Ja, og det er ikke noe galt i å mene det. Jeg mener det ville sett rart ut med ei valkete, tjukk jente som brudepike i et slikt bryllup. Det betyr ikke har jeg har noe imot tykke folk. Jeg mener det er en form for mobbing å utelate henne pga vekten, og da betyr det mer enn at noen evt synes det ser litt "rart" ut. Som du selvfølgelig har rett til å synes.
Harlekin Skrevet 18. juni 2010 #16 Skrevet 18. juni 2010 (endret) Ufattelig dårlig gjort, og jeg hadde nok ikke klart å tenke noe annet enn dårlig om bruden under hele bryllupet ... Endret 18. juni 2010 av Harlekin
Sunshine Skrevet 18. juni 2010 #18 Skrevet 18. juni 2010 Ja, og det er ikke noe galt i å mene det. Jeg mener det ville sett rart ut med ei valkete, tjukk jente som brudepike i et slikt bryllup. Det betyr ikke har jeg har noe imot tykke folk. Ikke? Du har i allefall fordommer, ellers ville du ikke tenkt på det i det hele tatt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juni 2010 #19 Skrevet 18. juni 2010 Brudepiker er harry, tjukk eller ikke!
Gjest fireflies Skrevet 18. juni 2010 #20 Skrevet 18. juni 2010 Ikke? Du har i allefall fordommer, ellers ville du ikke tenkt på det i det hele tatt. Alt passer ikke til enhver situasjon i mine øyne, men det betyr ikke at jeg ikke liker tykke folk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå