Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Nabodamen sitter ute å soler seg splitter naken nå. Hun er i tidlig 20-årene og selv er jeg 28. Er det greit om jeg ser? Jeg kan stå i vinduet mitt i 3-etasje å se uten at hun på noen måte kan se meg. Har stått litt med kikkerten i en time nå, men får litt dårlig samvittighet. Folk har vel sterke negative meninger om det?
Kråkesaks Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Så lenge hun er naken der hun kan bli sett er det hennes problem om hun blir det, men jeg synes det er frekt av deg å stå med kikkert og glo.
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 Ligger dama naken et sted hun vet andre kan se, så er det rent lite hun kan gjøre med det om noen faktisk ser. Men at du har sett på henne i en time ? Hva i all verden...hvorfor?
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 Ligger dama naken et sted hun vet andre kan se, så er det rent lite hun kan gjøre med det om noen faktisk ser. Men at du har sett på henne i en time ? Hva i all verden...hvorfor? Fordi hun er syyyykt deilig og jeg har ikke sett henne naken før nå. Vet ikke om det er normalt eller merkelig, men jeg har en liten fetisj av å se tissen til folk, spesielt jenter som jeg vet hvem er.
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2010 #6 Skrevet 16. juni 2010 Om hun ligger naken ute uten å skjerme seg for offentligheten så VIL hun da bli sett. Så se bare det du gidder så lenge du gidder også :gjeiper:
Gjest morten Skrevet 16. juni 2010 #7 Skrevet 16. juni 2010 heh, jeg kunne lett stått flere timer i strekk og glodd selv. Jeg tror man har litt følesen av at dette er ikke noe som skjer hver dag, og vil 'nyte det mens man kan'.
Gjest henrik Skrevet 17. juni 2010 #9 Skrevet 17. juni 2010 Hvorfor skal du ha dårlig samvittighet for det? Det er vel stor sannsynlighet for at hun får like mye ut av det som deg. Jeg hadde selv stått der så lenge hun var naken.
Fuckman1983 Skrevet 17. juni 2010 #10 Skrevet 17. juni 2010 Jeg hadde stått der selv, kanskje dette er den eneste gangen du noensinne får se henne naken Så lenge du ikke plager henne spiller det ingen rolle mener nå jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå