superior Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Jeg flytter ut på lørdag. Leil. vil da stå tom ca en-tre uker før neste leietaker flytter inn. Jeg skal vaske ned, og lurer på hvor nøyaktig jeg må være? Jeg har aldri vasket ned en leil. før. Har innstilt meg på å vaske vegger, tak, hyller og alt det der. Men jeg kan vel ikke ta ansvar for støv som kommer "snikende" innen den nye flytter inn?
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Støv som kommer inn mellom du flytter ut og nye kommer inn er det lite å gjøre med. Vask ned, la huseier ta en titt og godkjenne, så er du ferdig.
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Støv som kommer etter du har dratt kan du ikke gjøre noe med nei. Men vasken du gjør skal likevel være nøye gjennomført. I tillegg til det åpenbare som tak, vegger og hyller må du ikke glemme alle de plassene man sjelden vasker: Avtrekksvifta på kjøkkenet, lister nede ved golvet (utrolig hvor mye støv som legger seg på kanten der), oppå vinduskarmer og dørkarmer osv. Husk også å tømme vannlåser og gulvsluker. Hvor nøye husverten er vil jo variere. Noen synes det er greit bare gulvene er vasket, andre går omtrent rundt med hvit hanske og sjekker for støv i hver minste lille krok.
superior Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2010 Huseieren godkjente vasken min, juhu. Synes selv jeg var veldig nøye, det ble iallefall så rent som jeg selv ville ha forventet det skulle ha vært om jeg skulle flyttet inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå