Barbie Skrevet 24. september 2003 #1 Skrevet 24. september 2003 Dataen min har vært ute av drift i kveld. Det måtte plukkes fra hverandre,og alt innstalleres på nytt. Nå er jeg endelig på nett igjen,men trenger hjelp. Hva gjør jeg for å få sidene i normal størrelse? Nå er alt kjempestort,og jeg ser ikke en brøkdel av det jeg skal! Kan noen glupinger hjelpe meg? Please.. :-?
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2003 #2 Skrevet 24. september 2003 Høres ut som skjermoppløsningen er for lav. Høyreklikk på et ledig sted på desktop'en, velg "Egenskaper" og deretter "innstillinger". Se om du kan endre oppløsningen til 800x600 eller 1024x768. Tipper den står på 640x480 nå.
Barbie Skrevet 24. september 2003 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2003 Den står på 640x480 ja... Jeg har prøvd å skyve på den knappen,men det skjer ingenting...
Gjest Lea Skrevet 24. september 2003 #4 Skrevet 24. september 2003 Da bruker du for få farger kanskje? Om du ikke får endret på dette, så mangler driveren til skjermkortet ditt.
Mrs. B Skrevet 24. september 2003 #5 Skrevet 24. september 2003 Høres ut som driveren til skjermkortet ditt mangler ja, sjekk om du har en CD eller diskett... eller søk på maskina (i Hardware manager) og se om den finner den et sted selv. Ellers må du gå på nettet og se på produsentens webside.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå