Sweetpea25 Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Hei! Sitter på finn.no, og kikker på hus, og kom over et hus der det står "ingen gjenboere" under fasiliteter.. Hva menes med dette? Ingen som går igjen, eller...?
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Det betyr at ingen bor rett ovenfor deg og kan se inn gjennom vinduene dine fra sin leilighet Ganske teit ord ja
Frøken Smilla Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 Hei! Sitter på finn.no, og kikker på hus, og kom over et hus der det står "ingen gjenboere" under fasiliteter.. Hva menes med dette? Ingen som går igjen, eller...? Hehe, nei, det betyr at ingen bor slik at de ser rett inn i din bolig
Sweetpea25 Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2010 Aha, hehe Takk for svar! Må si jeg stusset litt over hva som stod ja
Margrethe86 Skrevet 16. juni 2010 #5 Skrevet 16. juni 2010 Hehe, lurte i flere år på hva dette betydde... så for meg "ingen gjenferd" eller "ingen som plutselig kommer å vil ha tilbake huset". Kunne godt ha funnet et annet ord, syns jeg 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå