Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Jeg har msn som jeg bruker til å sende og mota mail. Det er mails jeg gjerne kunne tenkt meg å spare på, eller organisere så jeg lettere finner de. Finner ikke ut om det er mulighet å opprette ei mappe for det, men ser at jeg kan jo flytte dem over i kladdmappa, som jeg uansett ikke bruker. Men er det lurt? De kan ikke lettere bli slettet ved uhell da?
superior Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Om det er hotmail du har, så kan du vel trykke på "administrere mapper", og lage en ny mappe? Eller kanskje er det @msn-mail du har?
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 Er live.no som jeg åpner i msn jeg har, eller windows live hotmail er det kanskje det heter. Hvor står i såfall administrer mapper?
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 Fant det visst. Stod visst rett under nesa mi, på den rekka inboks står.
superior Skrevet 16. juni 2010 #5 Skrevet 16. juni 2010 Er live.no som jeg åpner i msn jeg har, eller windows live hotmail er det kanskje det heter. Hvor står i såfall administrer mapper? Hos meg står det i menyen på venstre side, nesten nederst... Under det der står "hotmail" og adressen din..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå