Hoppetaujenta Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 (endret) Pleier å se slike hendelser og utstyre meg med en kilometer nesepussemateriale, likegodt først som sist. Er det flere som skal benke seg foran tv`n på lørdag? Har dere gjort dere opp noen tanker om hvordan det kommer til å bli, både på selve dagen, for brudeparet og kanskje aller mest på hvordan det vil bli for den nye Prinsen? Å måtte leve i skyggen av sin kone kan helt sikkert by på både sorger og gleder det, og privatliv kan han se relativt langt etter fra da av. ...men de beste ønsker for dagen og fremtiden, til det kommende brudeparet - Hurra! Endret 16. juni 2010 av Margareth
Gjest Marlo Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Ja jeg skal følge med. Har en fot i Sverige, så føler meg tilknyttet til landet og vil derfor få med meg dette, på samme måte som at jeg ville få med meg bryllupet med Mette Marit og Haakon. Er ikke sånn supersentimental på slike ting da, syns det kan være vakkert å se på og slikt, men ikke mer enn det.
genieinabottle Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 Jeg gleder meg masse!!! Mannen får enten dra til kompiser for å se fotballen, eller benke seg foran tven med meg og masse kleenex :D Jeg er så utrolig glad på deres vegne, endelig får de gifte seg.. De er et nydelig par, og jeg tror begge er såpass down to earth at de begge vil klare rollen som kronprinspar ypperlig. Daniel har heller ikke vært involvert i skandaler, og virker som en stødig mann, så jeg har stor tro på både dem og han.. Og så gleder jeg meg såå mye til å se om Ingrid Alexandra blir brudepike. Og brudekjolen.. Talene.. Alt.. Jeg får nesten tårer i øynene bare av å tenke på det.. Ikke lett å være nygravid altså, her flommer hormonene over.. Hehe <3
Hoppetaujenta Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2010 Det er jo latterlig å drive på med den snufsingen når folk gjør noe så hyggelig som å gifte seg. Vet ikke helt jeg; kan det være fordi jeg er en romantiker innerst inne? At det faktisk er veldig rørende og romantisk at to unge får hverandre, til tross for hindringer? Han er jo en mann av folket han også, akkurat som Mette Marit er det. Kjærligheten overvinner alt? Under all ytre staffasje liker vi egentlig å holde fast på de gode gamle verdiene og tradisjonene? Jeg liker å tro at det er slik. Og i tillegg er de så fint pyntet, lett nervøse, i kjoler/slør og hår, "den beste dagen i livet deres" i alle fall til nå, og kirka er pyntet, alle vil dem vel og gavene strømmer på, ungene kommer til å bli helt nydelige og de klarer å gå opp midtgangen nesten helt uten uhell, og jeg blir merksnodig stolt av de små, nesten som om de skulle ha vært mine egne. Rare greier det der med svulmende tårekanaler i slike tider. Jeg er nesten litt flau over meg selv.
lilleGrethe Skrevet 16. juni 2010 #5 Skrevet 16. juni 2010 Forloveden skal bort på utdrikningslag i helga, så regner med at jeg får med meg dette. Et ekte prinsessebryllup er jo ikke så ofte man får med seg. Jeg tror at jeg må følge med på nett-tv, regner ikke med at de sender bryllupet direkte her i England. Og ja, det er rart med hvordan tårene kommer ved flotte begivenheter som bryllup - jeg blir ofte rørt av kjærlighetserklæringer!
LimaLama Skrevet 16. juni 2010 #6 Skrevet 16. juni 2010 Her skal bryllupet følges fra sofaen.... (Med falkeblikk på alle detaljer!)
sofie777 Skrevet 16. juni 2010 #7 Skrevet 16. juni 2010 Har fulgt med på nedtellingsprogrammene hver mandag på svensk tv i månedsvis nå, pluss de andre seriene om det svenske kongehuset som har gått. Ser også forberedelsene hele denne uken (20-21 på Svt1 hver kveld). Så jeg skal benke meg foran tv-en fra 07.58 til midnatt, mest på svensk tv, men kanskje litt på nrk når de begynner. Handler ofte om lørdagen, men den dagen skal alt være klart, bare enkel mat som jeg raskt kan lage til (=pizza og lignende) og så skal PVR-en stå klar til de øyeblikkene der jeg MÅ ut fra rommet. "Spole-ser" det etterpå når ingen snakker, men det bare spilles musikk siden PVR-en min har lyd på laveste spolenivå. Jeg elsker de kongelige og jeg elsker bryllup, så dette SKAL jeg ha med meg!!
Kirby Skrevet 16. juni 2010 #8 Skrevet 16. juni 2010 Ja! Vil iallefall få med meg vielsen, men satser på å se alt, tar det iallefall opp, tenker jeg
monamonalisa Skrevet 16. juni 2010 #9 Skrevet 16. juni 2010 Oh yes - mulig jeg ikke får sett det på lørdag, men her er opptaket allerede programmert inn. Håper nesten på dårlig vær!
Purple Basil Skrevet 17. juni 2010 #10 Skrevet 17. juni 2010 Jeg skal! Alltid spennende med bryllup, spesielt kongelige bryllup! :D
Djungelvrål Skrevet 17. juni 2010 #11 Skrevet 17. juni 2010 Skal prøve å få med meg brudekjole-valget Håper den ikke er like stygg og trist somm mette marits.
Hoppetaujenta Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #12 Skrevet 17. juni 2010 Hva slags brudekjole/utstyr vil dere helst se henne i? Bløtkake eller noe moderne og litt strammere i utførelsen? Langt eller kort slør? Hvitt eller beige eller? Hun har jo sin mors mørke farger og kommer til å kle hva det skal være, syns jeg. Og hva mener dere om dette våset om at "Madde" kommer til å stjele showet? Syns det er noe skikkelig tull av pressen å lage en slik sak på det. Alt er egentlig opp til pressen; å lage storm i et vannglass , eller la de to få ha dagen sin i fred uten intriger og spekulasjoner. Journalister er jammen et helt eget folkeslag, og jeg er ikke helt sikker på at jeg liker dem alltid.
Gjest Spinell Skrevet 17. juni 2010 #13 Skrevet 17. juni 2010 Kongelige bryllup er stas Kommer nok til å se på, i alle fall litt til og fra. Jeg er ikke videre lettrørt, så Kleenex trenger jeg ikke bunkre opp med. Jeg forestiller meg at hun vil ha en moderne og stilig kjole uten bløtkakepreg, kanskje kritthvit, men hun er sikkert den flotteste den dagen uansett hvordan kjolen er. Gleder meg også til å se hva de andre gjestene er kledd i, også. Alltid moro å se på finkjoler!
Gjest Skrevet 17. juni 2010 #14 Skrevet 17. juni 2010 Trur ikkje eg får sett det på lørdag, men gleda meg kjempemasse til å sjå brudekjolen og alle dei andre kjolane :D
minipia Skrevet 17. juni 2010 #15 Skrevet 17. juni 2010 Ja, skal se det med noen venninner. Full pakke med prinsessekjoler, tiara, champagne og marsipankake Gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå