twilight01 Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Hei, jeg skal møte noen utenlandske venner på Mykonos i August.Har prøvd å finne det best mulige flyalternativet fra Norge. Det billigste jeg finner er ca 2700.- tur/retur, men disse reisene tar ca 12 timer hver vei..så jeg bare lurer på om det er noen som vet hva som er den greieste og billigste måten å komme seg til mykonos på? Trenger ikke være direkte fly. Jeg bor i sørnorge, så det beste hadde vært å reist fra Krsand,Sandefjord eller Oslo. Takk for svar!! :-)
Lizzee Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Du kan fly til Athen eller en av øyene rundt som har flyplass og deretter ta ferje til Mykonos. Men som du selv sier... det tar tid. Apollo har turer til Mykonos. Det går kanskje an velge turer dit med kun fly (ikke hotell) eller uspesifisert med Apollo. Du får ringe Apollo og høre hva de har ledig - det ser ihvertfall ut til at du da kan fly direkte.
twilight01 Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2010 Tusen takk for svar! Er egentlig en god idee å ta ferje fra athen! ...Selv om det også tar tid, kunne evt dratt en dag før...Sikkert en kjempefin tur! :-) Takk!
Lizzee Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 Det ta fra 4 til 6 timer fra Pireus/Athen Du kan søke på ferjetider her. Båtene pleier å gå enten tidlig om morgenen eller på ettermiddag/kveld.
Gjest Wolfmoon Skrevet 17. juni 2010 #5 Skrevet 17. juni 2010 Ferje fra Athen til Mykonos er en veldig fin tur
twilight01 Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2010 Jo mer jeg tenker på det, jo mer overbevist blir jeg :-) Tror rett og slett jeg drar til Athen 2-3 dager først også tar ferje til Mykonos. Tusen takk for inspirasjon! Blir nok en kjempefin ferie:-)!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå