Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Jeg vet ikke hvorfor det har plaget meg i det siste, for det er jo en ting av fortiden osv, men han som jeg er sammen med nå, de første ti gangene vi hadde sex så kom han ikke. jeg spøkte litt rundt med det de første gangene, og han sa noe om at han måtte konsentrere seg for å komme. Da han likevel ikke klarte det uansett hva jeg gjorde så ble jeg kanskje litt smårar ang. det, både fordi jeg alltid har syntes det er sexy når menn kommer og ofte bruker det å kunne føle/se han komme som det siste som dytter meg over kanten og fordi han endte opp med å holde på så lenge at jeg ble sår og det ble ubehagelig. Etterhvert så begynte han å komme og han gjør det nå hver gang, men jeg har aldri opplevd noe slik før. Vi gjorde ting han ville og til tider han ville og han ga intrykk av å være helt vild etter meg så jeg fostår ikke hvorfor han ikke kom. Er det noen som vet noe om de? Er det noe som er normalt og hvorfor skal det plutselig ikke bli noe problem for han nå? - Undrende ugle
Snipa Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Kanskje han bare måtte bli ordentlig kjent med deg, og trygg på deg? En slags prestasjonsangst? Hvis det er i orden nå, så er det vel ikke mer å lure på...
Gjest guest Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 Prestasjonsangst... Opplevde det samme i starten av forholdet mitt. Vet ikke hvorfor men fikk ikke til å komme og kunne holde på leeeeenge. I dag er det litt motsatt, kan være vanskelig å holde igjen enkelte ganger :-))
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå