Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest kristin
Skrevet

Jeg har det vondt for tiden..sjalusien er uutholdelig. Jeg har ikke kommer over min eks kjæreste og han har funnet seg ny,og jeg har så mye usagt.Det føles så vondt.

Vi var sammen i 2 år..ting skar seg,han ble veldig likegyldig,jeg slo opp. så hadde vi et halvt år borte fra hverandre men vi snakket med hverandre som om vi ikke var ferdig med hverandre.

I denne perioden fant han seg en jente han skulle senere bli sammen med.Han sa til meg at de bare var venner enda han likte henne..han visste at jeg likte han og han lå å koste med meg i 3 timer og sa masse søte ting, men egentlig var han helt over meg.

han sa på slutten av den dagen at jeg måtte komme over han ,at det aldri ble oss to. sånn hadde det aldri vert før,trodde jeg. Hele den kvelden endte med at jeg gikk gråtende ut døra. . Jeg hører ikke noe fra ha på 2 mnd.etter dette.. han ringte meg i fylla sist helg for å spørre om ryktet om jeg har farget håret svart stemmer, fordi " du er mye deiligere med blondt hår ". enda han sa han ikke skulle kontakte meg, så jeg kom over han. Nå er han sammen med denne nye jenta som er så utrolig ulik meg.. jeg er så sur på han. Vet han ikke er verdt å gråte for sett utenifra,men jeg føler et behov for å tråkke på han også ..å si alt jeg ikke fikk sagt. eller bare muligheten til å overse han totalt. =/ Sjalusien er stor..og det er hans feil, siden han lå å sa " lille jenta mi , jeg er så glad i deg .det er så godt å få holde rundt deg igjen,jeg begjærer deg "for å senere be meg komme over han så fort som faen. For bare 2 mnd. siden ..samtidig som han hadde følelser for en annen han sa til meg bare var venner. føler meg rett og slett utnyttet. what a manhore...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan godt tenkes at alt han sa er sant. Det kan tenkes at han finner dere begge tiltrekkend. HUn var bare en venn, som han etterhvert fikk utviklet videre.

Du dumpet han. Det kan fullstendig ha knust hans tillit til deg som stabilt kjæresteobjekt. Jeg antar at han egentlig ønsker seg livsløpsforhold, og dumpedamer er tvilsomme risikiprosjekter for menn med slike tanker.

Du dumpet han. Et slikt slag i trynet dreper kjærlighet. Han fikk gjennomgå kjærlighetssorg. Kjærlighetssorg er en prosess som avvikler kjærlighet. Han hadde mye kjærlighet for deg, men du fjernet veldig mye med dumping.

Kanskje han har funnet dame nå som han kan satse trygt på. Som han kan elske. Som elsker han høyt nok til å kommunisere seg gjennom problemer.

Skrevet

Jeg beklager at jeg sa vonde ting til deg nå. Men du må bare komme deg videre. Du klarte ikke å holde på den gutten. Du må bare lære av det og komme videre, og kanskje bli i stand til å ta vare på din neste kjæreste.

Jeg holder med deg , og håper du snart finner en du kan ha det godt med over tid. Det var kanskje riktig at du dumpet han. Det er ikke han som skal bli far til dine barn. Du trenger også en periode med kjærlighettsorg før du kan nullstille deg å komme videre. En viktig greie i denne prosessen er å gi opp din x , så fort som mulig.

Gjest kristin
Skrevet

Jeg beklager at jeg sa vonde ting til deg nå. Men du må bare komme deg videre. Du klarte ikke å holde på den gutten. Du må bare lære av det og komme videre, og kanskje bli i stand til å ta vare på din neste kjæreste.

Jeg holder med deg , og håper du snart finner en du kan ha det godt med over tid. Det var kanskje riktig at du dumpet han. Det er ikke han som skal bli far til dine barn. Du trenger også en periode med kjærlighettsorg før du kan nullstille deg å komme videre. En viktig greie i denne prosessen er å gi opp din x , så fort som mulig.

Jeg vil gjærne komme over han. Det var ikke jeg som var så slem mot han fordi jeg slo opp anyhow...en såkalt "dumpedame " Da vi var sammen sa han ting som" du er andreprioriteten min " og " du kan ikke knytte deg til meg " og " du har ikke lyst til å bruke hele ungdomstia di på meg, vi må gjøre det slutt når du drar om 5 mnd." samtdig som han sa jeg var den førstre han elsket av alle kjærestene han har hatt..og ble likegydlig. Han sa imot seg selv hele tiden,og jeg ga han en sjanse til å vise at han ville være sammen med meg. Han tok den ikke, han sa at han skjønte at det kom til å bli slutt og jeg kom til å slå opp. Så han ba om det..jeg slo opp i selvrespekt fordi han behandlet meg som dritt.men samtidig sa han elsket meg og blablabla...

Skrevet

Jeg vil gjærne komme over han. Det var ikke jeg som var så slem mot han fordi jeg slo opp anyhow...en såkalt "dumpedame " Da vi var sammen sa han ting som" du er andreprioriteten min " og " du kan ikke knytte deg til meg " og " du har ikke lyst til å bruke hele ungdomstia di på meg, vi må gjøre det slutt når du drar om 5 mnd." samtdig som han sa jeg var den førstre han elsket av alle kjærestene han har hatt..og ble likegydlig. Han sa imot seg selv hele tiden,og jeg ga han en sjanse til å vise at han ville være sammen med meg. Han tok den ikke, han sa at han skjønte at det kom til å bli slutt og jeg kom til å slå opp. Så han ba om det..jeg slo opp i selvrespekt fordi han behandlet meg som dritt.men samtidig sa han elsket meg og blablabla...

Problemet var at du ikke dumpet han av hele ditt hjerte. Slik du framstiller det nå så var han veldig uryddig i sin kjærlighet, og når den i tillegg får dumpeskader, så blir det enda verre. Kanskje det var riktig å dumpe, at dere ikke er ment for hverandre. Etterpåkosing etter dumping er noe som roter til følelser og forlenger kjærlighetssorg veldig mye.

Nå har han ny dame, og det er jo litt godt, fordi da er den døra skikkelig låst, og du kan komme deg videre.

Skrevet

Nå fornærmet jeg deg sikkert da jeg kalte deg dumpedame. Unnskyld. Men det var meningen å forsøke å gi deg en forståelse av hvordan det å bli dumpet avliver kjærlighet.

Jeg prøver å dytte deg over fra håp til sorg. Fordi jeg tror du trenger å avslutte og bli ferdig. Det gjør altfor vondt å stå i sorgperioden altfor lenge. Jeg tror min x fortsatt håper, etter at hun brøt for nesten 2 år siden. Det var også ett uryddig brudd. Jeg kom over det allerede etter et halvt år, litt fordi jeg fikk ny , god kjæreste.

Og så vil jeg bare si at jeg ønsker deg godt, og at du bruker tiden med gode venner, og forsøker å glede deg så mye du kan.

Gjest kristin
Skrevet

Nå fornærmet jeg deg sikkert da jeg kalte deg dumpedame. Unnskyld. Men det var meningen å forsøke å gi deg en forståelse av hvordan det å bli dumpet avliver kjærlighet.

Jeg prøver å dytte deg over fra håp til sorg. Fordi jeg tror du trenger å avslutte og bli ferdig. Det gjør altfor vondt å stå i sorgperioden altfor lenge. Jeg tror min x fortsatt håper, etter at hun brøt for nesten 2 år siden. Det var også ett uryddig brudd. Jeg kom over det allerede etter et halvt år, litt fordi jeg fikk ny , god kjæreste.

Og så vil jeg bare si at jeg ønsker deg godt, og at du bruker tiden med gode venner, og forsøker å glede deg så mye du kan.

ja.. jeg vil finne meg en ny, men komme over han først.Det er mange gutter som liker meg,men jeg bare klarer ikke enda.er bare så bitter for alt som har skjedd..jeg går på anti-depressiv og hos psykiater for å komme meg igjennom alt..det har skjedd så mye annet han ikke vet om.Han var alltid der for å trøste meg, men mye av smerten skyldes han. Du høres forresten veldig ut som eksen min , bortsett fra at han hadde nok ikke klart å tenke så dypt rundt ting..lever mest på overflaten. hvor møtte du den nye kjæresten din ?

Skrevet (endret)

ja.. jeg vil finne meg en ny, men komme over han først.Det er mange gutter som liker meg,men jeg bare klarer ikke enda.er bare så bitter for alt som har skjedd..jeg går på anti-depressiv og hos psykiater for å komme meg igjennom alt..det har skjedd så mye annet han ikke vet om.Han var alltid der for å trøste meg, men mye av smerten skyldes han. Du høres forresten veldig ut som eksen min , bortsett fra at han hadde nok ikke klart å tenke så dypt rundt ting..lever mest på overflaten. hvor møtte du den nye kjæresten din ?

Nå er jeg nok gammel, sammenlignet med dere, men jeg hang på Match i 4 måneder. Som er et greit nettsted for de over 30 , og kanskje for deg også. Vet ikke. I starten ble det litt surr, fordi bruddet var uryddig, og det ble litt reboundaktige problemer. Jeg skrev med mange , og møtte noen av de, en etter en. Jeg hadde flaks, for de som ikke var helt optimale klarte å ikke gå videre, jeg var såpass ustabil at jeg var troendes til å bli med feil dame da. I det niende møtet fikk jeg monsterflaks, og møtte den absolutte drømmekvinnen, som også ble veldig glad for å møte meg.

Endret av I Grosny
Gjest kristin
Skrevet

Nå er jeg nok gammel, sammenlignet med dere, men jeg hang på Match i 4 måneder. Som er et greit nettsted for de over 30 , og kanskje for deg også. Vet ikke. I starten ble det litt surr, fordi bruddet var uryddig, og det ble litt reboundaktige problemer. Jeg skrev med mange , og møtte noen av de, en etter en. Jeg hadde flaks, for de som ikke var helt optimale klarte å ikke gå videre, jeg var såpass ustabil at jeg var troendes til å bli med feil dame da. I det niende møtet fikk jeg monsterflaks, og møtte den absolutte drømmekvinnen, som også ble veldig glad for å møte meg.

Du vet jo ikke hvor gamle vi er ?:P men jeg er 18,stian( fyren) er 20.. jeg vil ikke prøvde nettsteder..liker ikke å lete meg etter noen på nettet. Jeg har funnet en nydelig gutt som er nesten 2 år yngre enn meg.Men vil ikke ha noe forhold med han ,fordi jeg trenger en eldre fyr som har mye plass og kan ha mye omsorg :)men jeg mener, om 5 år liksom så er jeg over han for lengst...skulle bare øsnke han visste hvor mye jeg har slitt pga. han. han slipper alltid så lett ut av ting..

men moren hans kommer til å dø snart, hun har en alvorlig sykdom.Han har klart seg selv siden han var ganske liten, siden moren og faren ble skilt og hun ble syk og han ble sin egen mors far,på en måte. jeg vil så gjerne være der for han. jeg ser ting før de kommer... Hun dør , begravelsen er i en liten grå kirke, han er der med den nåværende kjæresten. I begravelsen møter han meg,og det oppstår noe igjen,også er det noe med en barneseng og leiligheten våres. jeg har drømt akuratt dette så mange ganger at jeg begynner å tro det er en sanndrøm.skummelt i grunn

Skrevet

Helt enig med deg. Match passer for middelaldrende, mens du unge har mange flere og bedre møteplasser.

Han gutten på 16. Hvis han er riktig, med tanke på personlighet og alt mulig, så bør du holde kontakten med han. I dag ser det ut som barnerov, og er litt flaut, men når han blir 19 og du 21, så er dere jevngamle.

Jeg tror at de fineste ofte blir optatt mens de er tenåringer, og at det er galskap å gi slipp på en perfekt partner av dumme årsaker. Om jeg hadde funnet den rette dama (hun jeg er med nå) som tenåring, så hadde jeg gjort alt for å leve godt med henne i alle våre dager. Og ingen av oss hadde noensinne blitt ledige for andre mens begge var i live.

2 års aldersforskjell er en dum årsak. Hvis han er riktig for deg og du dropper han av den grunn , så kommer du til å angre når du blir 36, 87 oh 94 år.

Han som du dumpet, dumpet du av gode grunner. Det var ikke dumt. Men det er vondt.

Skrevet

Tror ikke du skal henge deg så mye opp i drømmen. Det er bare å lure seg selv....

Du må komme deg ut på livet, fylle dagene med aktiviteter og positive mennesker, være med venner og nyte sommeren! Før du vet ordet av det står det en ny gutt foran deg som får hjertet ditt til å ta et par ekstra hopp. <3 ;)

Eksen din har gått videre, så for guds skyld hold deg borte fra moren hans sin begravelse... Han trenger ikke den ekstra belastningen på en så tung og trist dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...