Gå til innhold

Dularfullar`s treningsdagbok

Dularfullar

Anbefalte innlegg

Nå er jo sykkelsesongen egentlig snart over...

Men er det noen som har erfaring med sånne sykkelcomputere som man kan bruke på sykkelen. Jeg kjøpte en billigvariant på biltema... hehe og den funket jo ikke akkurat kjempegodt....

SÅ er det noen har en å anbefale? helst ikke av den aller dyreste sorten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ble visst en god treningsøkt i dag også, møtte opp på gymmen kl 6.24, og i dag var jeg faktisk mutters alene..... Det var litt hardt å sette i gang i dag, beina var tunge og kroppen lystret ikke helt. Litt umotivert og man må liksom kjempe for hvert eneste minutt man orker å tråkke på den ellipsemaskina. Utsikten jeg har er tvers over en kirkegård!!!! så er det bussstasjon rett ved og hver dag så står det masse folk å venter.. mens jeg står der helt alene på tråkkemaskina.... noen ganger skulle jeg ønske at jeg var litt mere gjemt inn i lokalet. men det blir nok ikke helt det samme hvis jeg skal begynne å flytte rundt på apparatene som står der.. ;)

Etter 30 minutter på ellipsemaskina så sa det stopp, det er egentlig det jeg pleier å ta på kondisjonsavdelinga.... Før jeg tar like mange minutter med styrke. Men jeg merka at piffen var litt ute, kanskje det er sånn fordi jeg faktisk var alene og ikke følte at jeg måtte vise andre at jeg også kan... Så styrketreningen i dag ble litt amputert.. MEN det ble jo treningsøkt på mandag, 2 timer på sykkel i går.. og etter dagens trening så ble det tre timer gange i byen.... SÅ det skal vel ikke være så ille.. ;) ;) Kroppen er sliten iallefall.. både på godt og vondt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...