Haustlauv Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Hei. Dette er kanskje litt vanskelig å forklare, men skal prøve. Når man skriver inn noe i et søkefelt, eller f.eks slik som i emnefeltet her på KG, så kommer det samme opp igjen senere dersom man skriver inn samme bokstav - i samme søkefelt eller på helt andre sider! Jeg syns noen ganger det kan være litt ubehagelig at ting man har søkt på plutselig dukker opp når man skal skrive inn noe helt annet på en helt annen side! Så jeg lurer på om det finnes en måte man kan fjerne slikt på?
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Hvilken nettleser har du? Du må vel slette søkehistorikk og kanskje cookies i innstillingene.. (Tools->options).
<CupCake> Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 Med FireFox så tror jeg det blir borte om du går inn å fjerner historikken.. tror jeg..
Haustlauv Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2010 Takk for svar. Jeg gjorde som anonym bruker sa: Verktøy, og der fikk jeg opp "slett private data" Så fint. Er ikke alltid moro å få opp søkeresultater du lette etter for flere år siden
Jade Skrevet 17. juni 2010 #6 Skrevet 17. juni 2010 Du kan også bla nedover søkeresultatene og drykke "delete" for et og et søk, sånn etter behov. Ellers så kan du stille inn slik at disse dataene slettes hver gang du stenger nettleseren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå