Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juni 2010 #21 Skrevet 16. juni 2010 Jeg har selvsagt prata med han om det, flere ganger. Han sier selv at det er fordi han har lagt på seg. Men jeg synes jo han er kjempe fin som han er, og sier det til han. Vi er veldig flinke til å kysse, kose og klemme, og vi sover alltid i skje. Takker for så mange svar! Det er skikkelig vanskelig å ha det sånn synes jeg. Savner virkelig å ha en kjæreste som tenner på meg. Jeg skal prøve å ikke vise noen intresse for sex i en måned til. Hvis ingenting har skjedd innen da må vi bare finne en løsning asså. Ei venninne sier jeg ikke burde ligge med han selv om han prøver seg også, bare fortelle at det ikke er nødvendig og at jeg er glad i han uansett.. Hva tror dere? Kan det være lurt? Du kan ikke være mye å samle på hvis du lufter private samlivsproblemer med ei venninne. Jeg antar at venninna di vet hvem typen din er, kanskje møtt ham osv., og likevel lar du henne få innsyn i detaljer angående sexlysten hans, opplysninger som er og burde være helt private. Jeg ville aldri noensinne gjort noe slikt, og det ville ikke kompisene mine heller. Hvorfor? Fordi a) samlivsproblemer løses sammen med partneren, evt. med profesjonell hjelp, og b) det er respektløst overfor partneren å la venner/bekjente få slike opplysninger. Ta det eksempelet til følge fra nå av.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 16. juni 2010 #23 Skrevet 16. juni 2010 Vi har vært sammen i 2 år, det siste året har vi bare hatt sex når jeg har krevd det. Vil gjerne legge til at jeg er ei relativt fin dame. Jeg trener mye, har vært stripper i 3 år, er glad i sex og klager aldri, men forteller gjerne hvordan jeg vil ha det. Nei, kan du skjønne det. Høres veldig sensuelt ut
Gjest smurfen Skrevet 16. juni 2010 #24 Skrevet 16. juni 2010 Nei, kan du skjønne det. Høres veldig sensuelt ut takk for konstruktiv tilbakemelding. Nå er sex livet mitt på gli igjen.
Gjest navnelapp Skrevet 17. juni 2010 #25 Skrevet 17. juni 2010 Du kan ikke være mye å samle på hvis du lufter private samlivsproblemer med ei venninne. Jeg antar at venninna di vet hvem typen din er, kanskje møtt ham osv., og likevel lar du henne få innsyn i detaljer angående sexlysten hans, opplysninger som er og burde være helt private. Jeg ville aldri noensinne gjort noe slikt, og det ville ikke kompisene mine heller. Hvorfor? Fordi a) samlivsproblemer løses sammen med partneren, evt. med profesjonell hjelp, og b) det er respektløst overfor partneren å la venner/bekjente få slike opplysninger. Ta det eksempelet til følge fra nå av. ??? I alle dagar? Å diskutere denne typen problemstillingar med ei venninne er vel heilt vanleg? Har du nokon gong vore i ein venninneklubb? Der blir slike ting drøfta i detalj, utan at det på nokon måte påverkar korleis ein ser på mennene som er involvert. Å ikkje kunne snakke om slike ting med andre enn terapeutar er jo heilt bak mål.
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2010 #26 Skrevet 17. juni 2010 1. har du prøvd noe mer sensuelt enn, "jeg vil pule"? Som feks stearinlys, litt stemning, massasje, berøring, å gå frem sakte, mykt, rolig? 2. du har vært prostituert. Han tenker på det selv om han sier han ikke gjør det. Når han ligger der sammen med deg og du sier ting så tenker han på at, "de ord hun sier til meg nå har hun sagt til mange hundre menn før meg, og hvordan vet jeg hun sier det fordi hun mener det og ikke bare fordi hun tror jeg vil høre det?". Det du har gjort vil alltid følge med deg for resten av ditt liv. Det valget var det du som tok. Og det visste også du den gang da du tok de valgene. Dette er noe som har brennmerkt deg og vil følge deg for resten av ditt liv. 3. når du kan prate mer intimt med dine venninner enn med han du er sammen med så er du sammen med feil person. Eller så er det han som er det... Uansett så er det galt når du ikke kan prate med han om disse problemene med samtidig glatt kan legge ut om det for venninner. Da er det noe som ikke fungerer som det skal i forholdet mellom dere to. 4. hvorfor må han på død og liv ofre seg bare for at du vil knulle? Hvorfor kan ikke du ofre deg litt også og innse at mannen faktisk er glad i deg selv om han ikke vil knulle på kommando? Nei, jeg har ikke mye sympati til overs for deg. Jeg oppfatter deg som en særdeles selvopptatt og usympatisk person.
Gjest gjesten Skrevet 18. juni 2010 #27 Skrevet 18. juni 2010 Vi har vært sammen i 2 år, det siste året har vi bare hatt sex når jeg har krevd det. Det første halve året vi var sammen hadde vi sex 3-5 ganger om dagen. Det siste året har vi hatt sex når jeg blir sur fordi sex livet vårt ikke funker. Han får stå når vi har sex, men det går ikke for han mer enn kanskje hver tiende gang. (hver 4.måned.. max) Han har lagt på seg mye siden vi ble sammen, så jeg tror og håper det kan være grunnen. Men jeg vetta faen. Han runker mye. Tar han på fersken rett som det er. Han er 40 jeg er 25, kan det være grunnen? Er vekta grunnen? Jeg tror ikke han er utro, for jeg skjønner ikke når han skulle være det, å jeg vet at han elsker meg. Nå den siste måneden har jeg unngått å ta på han sexuelt for å se om det funker.. det gjør det ikke. For en uke siden slutta jeg på p-piller, sa det til han i går. På en fin måte synes jeg; Slutta på p-pillen jeg nå, vi har ikke hatt sex siden jeg begynte på det siste brettet, så jeg orka ikke bestille ny resept. Men det gjør ingenting, du vet jeg elsker deg uansett om vi har sex eller ikke. Jeg er llike glad i deg alikevell. Han tar mer på meg nå, men han viser ingen intresse for sex. Faen å ass.. skal jeg vente mye lenger før jeg spør om vi kan gå i terapi? sexolog? Hva som helst? Vil gjerne legge til at jeg er ei relativt fin dame. Jeg trener mye, har vært stripper i 3 år, er glad i sex og klager aldri, men forteller gjerne hvordan jeg vil ha det. skjønner at det er et kjempeproblem og ødeleggende for forholdet på sikt, men 40 år da du...overgangsalderen vet du...finn noe yngre og sprekere så retter det seg at once!
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2010 #28 Skrevet 18. juni 2010 Når du er ei skikkelig fin dame, han 40, du 25.....noe som skurrer. Tipper han er litt gay.
Optimist40 Skrevet 20. juni 2010 #29 Skrevet 20. juni 2010 Noen er virkelig helt utrolig ufine og lite omtesomme i sine uttalelser. Virkelig, dere gjester som slenger "dritt" skjerp dere, dere vil da ikke bli snakket slik til selv.. TS har arbeidet som stripper, dersom noen ikke helt skjønner forskjellen på det og en prostituert bør de sjekke litt fakta først. Og en mann som er 40 år er ikke i noen midtvivskrise, den omtalte 40 års krisa er noe som opptrer ulikt for mennesker og gjerne i midten av 40 årene, ikke i det man bikker 40 år. En mann på 40 år er gjerne en fullt kapabel elsker. Dersom dere ikke har noen råd eller noe seriøst å si, hold munn istede. Håper TS og hennes kjære klarer å finne ut av dette.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 20. juni 2010 #30 Skrevet 20. juni 2010 takk for konstruktiv tilbakemelding. Nå er sex livet mitt på gli igjen. Vel, jeg leste i innlegget at dere kun hadde sex når du krevde det. Det høres litt merkelig ut. Fungerer det for deg?
¤¤¤Ariel¤¤¤ Skrevet 20. juni 2010 #31 Skrevet 20. juni 2010 Han har fortalt deg grunnen: Han har lagt på seg. Da kan det virke som om han ikke føler seg spesielt vel om dagen på grunn av de ekstra kiloene. Kanskje dere kan starte med å trene sammen, spise sunt og sammen kan han få av seg de kiloene som virker å plage han ? Du skal se at det er her problemet ligger, du kan jo spørre han mer om dette siden han faktisk har sagt det selv, og foreslå et felles opplegg ?
Gjest smurfen Skrevet 22. juni 2010 #32 Skrevet 22. juni 2010 Takk for konstruktive tilbakemeldinger. Jeg er glad noen andre har understreka at stripper og prostituert er to helt forskjellige ting, fatter ikke at det fremdeles er mennesker som ikke skjønner dette.. Ta en tur på strippeklubb, eller inviter en mannligstripper på en vennine fest.. Jeg har faktisk ikke prøvd på massasje på en stund.. Kanskje på tide å prøve det igjen snart. Men ikke helt enda, jeg skal gi det et par måneder før jeg tar initiativet til sex i det hele tatt.. Har jo slutta på p-pillene og alt. Vi spiser sundt sammen og ble enige om å gjøre det, men jeg får han ikke til å begynne å trene. Aner ikke hvordan jeg skal gjøre det. Vi har blitt enige om å gå tur sammen hver dag også, men det blir alltid med en tur sammne og resten går jeg alene. Krever er kanskje feil ordvalg, men det føles som om det er det jeg gjør. Vi prater sammen om at jeg har større sexlyst enn han og bllir lei meg av at han ikke vil ta på meg som før lenger, så har vi sex dagen etter. Så jeg vet han gjør det bare fordi han "må". Ikke spesielt tilfredsstillende i det hele tatt.. Han er garantert ikke gay, jeg har alltid likt eldre menn. Han er den eldste jeg har vært sammen med, og det fører med seg litt problemer siden jeg liker å ta meg en fest og han er litt ferdig med det. Men vi elsker hverandre, vi hadde litt problemer med det det første året, men nå har vi funnet en gylden middelvei som funker for oss begge. Jeg elsker han veldig, veldig høyt og vet det går begge veier. Kommer ikke til å gjøre det slutt med han på grunn av sexlivet vårt, men det gnager meg veldig og går utover både humør og selvtillit. Igjen, tusen takk for alle støttende svar. Godt å se at ihvertfall noen skjønner hvor vanskelig dette er.
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juni 2010 #33 Skrevet 22. juni 2010 Hallo, hvorfor er det så mange dømmende mennesker her? Dere virker jo helt blåst i hodet. Tydelig at ikke intelligensen er helt opp å går hos dere... TS spør om noe alle sliter med en eller annen gang i livet. Du fortjener da et ærlig, konstruktivt svar, ikke noe tullsvar fra sjalu KG-ere. Og trodde folk nå til dags visste forskjell på prostituert og stripper... De kan ikke sammenlignes engang! Mange venninner betror seg til hverandre, men kun til en de stoler på, mens andre venninner holder det kun for seg selv. Opp til hver enkelt det? Siden typen din har lagt på seg og han er i 40 åra, så er det nok naturlig at han ikke er like tent som før. Så det var en mann på 46 som skrev at han hadde hatt perioder på opptil et halvt år der han ikke hadde sex med sin kone, men så fant de tilbake til hverandre igjen. Og siden du er 25 år, så har ikke du rukket å bli så gammel at du har opplevd sånne perioder, kanskje? Tror du bør oppmuntre type din til å legge om kostholdet litt og bevege litt på seg, for det er ikke bra for han eller forholdet om han legger mer og mer på seg, om det skulle ha en dårlig innvirkkning på sexlivet. Kan jo hende dette snur seg om litt, men tror du må ta en prat med han.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå