Gå til innhold

Til gutta

Fremhevede innlegg

Gjest smurfen
Skrevet (endret)

Vi har vært sammen i 2 år, det siste året har vi bare hatt sex når jeg har krevd det.

Det første halve året vi var sammen hadde vi sex 3-5 ganger om dagen.

Det siste året har vi hatt sex når jeg blir sur fordi sex livet vårt ikke funker.

Han får stå når vi har sex, men det går ikke for han mer enn kanskje hver tiende gang. (hver 4.måned.. max)

Han har lagt på seg mye siden vi ble sammen, så jeg tror og håper det kan være grunnen. Men jeg vetta faen.

Han runker mye. Tar han på fersken rett som det er.

Han er 40 jeg er 25, kan det være grunnen? Er vekta grunnen? Jeg tror ikke han er utro, for jeg skjønner ikke når han skulle være det, å jeg vet at han elsker meg.

Nå den siste måneden har jeg unngått å ta på han sexuelt for å se om det funker.. det gjør det ikke. For en uke siden slutta jeg på p-piller, sa det til han i går. På en fin måte synes jeg;

Slutta på p-pillen jeg nå, vi har ikke hatt sex siden jeg begynte på det siste brettet, så jeg orka ikke bestille ny resept. Men det gjør ingenting, du vet jeg elsker deg uansett om vi har sex eller ikke. Jeg er llike glad i deg alikevell.

Han tar mer på meg nå, men han viser ingen intresse for sex.

Faen å ass.. skal jeg vente mye lenger før jeg spør om vi kan gå i terapi? sexolog? Hva som helst?

Vil gjerne legge til at jeg er ei relativt fin dame. Jeg trener mye, har vært stripper i 3 år, er glad i sex og klager aldri, men forteller gjerne hvordan jeg vil ha det.

Endret av smurfen
Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Du presser jo han som bare pokkern virker det som.

Skrevet

Du har vært stripper... ja men det sier jo alt. :eeeh:

virker som du presser han...

Skrevet

40 år? Har du skjekket best før datoen? Han var sikkert best før.

Det er ikke alle over førti som har noe særlig å gi av stivhet og sånt etter den første spruten. Så høyrehånda hans er kanskje din verste rival.

Hvis han sliter med nok stivhet, så er det lettere å onanere enn å ha sex.

Snakk med han om det, og foreslå at du skal ta over håndarbeidet, kanskje du også klarer å pumpe han opp til greit bruksnivå. Du kan jo gi han en lapdance også da.

Skrevet (endret)

Har du spurt, mener virkelig spurt og vist interresse for hva som tenner ham? Hva han ønsker seg, hva han fantaserer om?

Kan jo være at det er noe i sexlivet som ikke tenner ham. Noen menn som sliter med sex føler gjerne at de er redskaper for tilfredstillelse av kvinnen, mens de selv ikke får utløp for sin seksualitet.

Ved å vise interresse og ikke krav kan det være du får ham på gli, hjelper lite hvor fin du er og hvor vakker du er om han savner noe helt annet- Sex er ikke utseende basert, selv om menn ofte er visuelle og alle har vi ulike tenningsmekanismer.

Prøv en ny innfallsvinkel, sex er felles nytelse hvor begges seksualitet har like stor plass. Føler man at noe mangler er solosex, istede for å ta opp problemet, alternativet for mange dessverre.

Lykke til :)

Endret av Optimist40
Gjest smurfen
Skrevet

Skjønner at mange sliter litt med å ta dette seriøst.

Men for meg er det ett stort problem å være i et forhold der sexlivet er helt dødt. Å ikke ha sex mer enn en gang i måneden er noe jeg sliter veldig med å akseptere. Jeg vet ikke om andre synes det er helt greit i et forhold. Men for meg er det ikke det. Jeg tror ikke jeg er overkåt heller. Men jeg har et sundt forhold til sex og jeg liker og leke:-)

Og føler ikke jeg presser han til å ha sex med meg, når jeg sier at det er helt greit og at jeg elsker han like mye uansett. Meninga var ihvertfall ikke å legge press på han.

Setter pris på om bare de som har noe seriøst og komme med svarer fra nå av. Dette er et problem for meg, jeg skrev innlegget fordi jeg håper noen kanskje kan gi meg råd. Ikke for å få dritt slengt i trynet.

Gjest smurfen
Skrevet (endret)

Nå er jeg heller ikke stripper lenger, men om jeg var det, så har jeg ingen planer om å være utro. Jeg elsker jo kjæresten min.

Har ingen fet mann fetish nei, men som sagt, jeg elsker kjæresten min.

Jeg skulle virkelig ønske menn var sex maskiner. Men er klar over at det ikke er sånn.

Det er jo helt tydelig at jeg ikke er uimotståelig, det er vel det som er problemet mitt.

Skulle virkelig ønske noen hadde gidda å gitt meg noen råd istede for å bare komme med usakligheter.

Vet av mange menn som har samme problem som meg, rart at ingen har noen råd å gi men bare slenger med leppa istede.

Svar på slettede innlegg er redigert vekk.

Phaedra,mod

Endret av Phaedra
Skrevet

Det hender av og til at jeg lurer på om monogamiet er liv laga for alle. Det du (TS) beskriver vil nok mange kjenne seg igjen i. Tidlig i forholdet er alt spennende og vellystig. Men så kommer dagen da alle seksuelle hemmeligheter ikke lenger er hemmeligheter og det spennede er byttet ut med trygghet.

Jeg er ikke lenger tilhenger av at alt det seksuelle skal "prates om" og dissikeres ned til den minste detalj. Jeg kaller det for intimitetstyranni der absolutt alt skal åpenbares for partneren. Overraskelser og spontanitet forsvinner og sex blir rutine som ikke lenger tenner.

Det ender opp med at vi ønsker oss tilbake til den tiden da alt var nytt og spennende. Men det toget er gått og man må nesten ta et valg for framtiden. Akseptere at trygghet har tatt plassen til spenningen eller starte et nytt forhold der man ikke gir parteneren en intimitetsoverdose slik at man gjemmer og posjonerer ut det partneren synes er attråverdig.

Spiser man indrefilet hver eneste dag, blir man til slutt lei.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han ikke liker tanken på at alle andre menn får nyte deg og har mistet lysten pga det?

Gjest smurfen
Skrevet

Jeg har tenkt en del på monogami og det der jeg også. Men jeg vet hvordan han ser på det og vil ikke gjøre noe som sårer han.

At jeg kledde meg naken på en scene for flere år siden kan vel ikke være grunnen til at han plutselig det siste året ikke vil ha sex?

Gjest anonym
Skrevet

Kanskje han ikke tenner på deg i like stor grad som i begynnelsen? Det er vel ganske vanlig at det skjer i et forhold. Hvorfor må det nødvendigvis være noe galt med ham? :) Jeg vil nok si ta du har fått de svarene du trenger.

Gjest smurfen
Skrevet

Noe er jo galt i et forhold når den ene parten ikke vil ha sex.. jeg har ikke hatt med siden i begynelsen av Mai.. Og ingenting tyder på at det blir noe på meg den nærmeste tiden heller.

Skjønner ikke at det virker som så mange her ikke har noen problemer med å leve i sølibat?

Hvor lenge er det greit å gå uten sex i et forhold før det blir et problem da?

Hva er det lengste dere har gått uten sex når dere har vært i et forhold? Å da tenker jeg ikke på rett etter fødsel eller noe sånt, men fordi dama bare ikke har lyst?

Skrevet

Mange teite svar du trenger ikke forsvare deg, tror de kommer fra misunnelige damer.

Veit ikke hvorfor det er sånn men hadde vært veldig frustrert selv i din situasjon! Mulig grunner jeg kan tenke meg er ereksjons problemer, overgangs alder, psykiske problemer, er ikke glad i deg lenger eller han kan være homofil. Synes ikke du trenger vente noe med å be ha bli med på terapi eller noe, sex er viktig og om han vil ha et forhold til deg må han være villig til å prøve. Det jeg vet ikke virker er mas og press. kan lett bli til at den som vil ha mer sex en partneren når det begynner å dabbe av presser på ubevisst og det virker veldig mot sin hensikt.

Gjest smurfen
Skrevet

Takk for svar ism85:-)

har tatt meg selv mye i det å presse han til å ha sex. I begynnelsen når sex-livet begynte å hangle ble det så jeg "prøvde meg" selv om jeg egentlig ikke hadde lyst på sex en gang.

Jeg vet at han er glad i meg, å kisen er straight, men det kan være overgangsalderen kanskje? Må lese litt om det.. Ereksjonsproblemer har han heller ikke. Men det siste året har det vært sinnsykt dårlige tider for han på jobb fronten. Kan kanskje være derfor.

Noen tanker om hvordan jeg bør ta opp terapi med han da? Han er absolutt ikke typen til å synes det er en god ide.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Om han sliter med ting i livet sitt ellers, kan det godt innvirke på sexbiten av samlivet. Den lysten kan bli helt borte og han savner det kanskje ikke i det hele tatt, fordi så mye annet tar oppmerksomheten hans. Har han blitt vesentlig i dårligere form fysisk etter hvert siden det fungerte mellom dere før? Å være stor og overvektig, ha dårlig kondis og tunge tanker oppå der igjen, er ikke det helt store. :(

Skrevet

Det at han er over 40 betyr da vel ikke at den beste tiden er bak han.

En ting du kan gjøre er jo å prate med mannen, spør han rett ut. Kommunikasjon!

Skrevet

Noe er jo galt i et forhold når den ene parten ikke vil ha sex.. jeg har ikke hatt med siden i begynelsen av Mai.. Og ingenting tyder på at det blir noe på meg den nærmeste tiden heller.

Skjønner ikke at det virker som så mange her ikke har noen problemer med å leve i sølibat?

Hvor lenge er det greit å gå uten sex i et forhold før det blir et problem da?

Hva er det lengste dere har gått uten sex når dere har vært i et forhold? Å da tenker jeg ikke på rett etter fødsel eller noe sånt, men fordi dama bare ikke har lyst?

Det er jo nettopp dette du må finne ut av, hvor er problemet lokalisert. Og nei over tid vil et forhold hvor man er veldig ute av balanse i fohold til ønske om sex slite på den av partene som har størst sex lyst.

Man kan ikke kreve sex, men gjensidig respekt derimot bør være tilstede i et forhold. Tenker litt slik at det er begges ansvar å opprettholde egen sexlyst. Og ja man er ulike i forholdet til behov, der må man bare finne en rytme som kan passe.

Krav, mas , kjefting , bråk ol rundt sex fører til nedsatt sexlyst, men er vel ikke helt det som er problemet her.

Tenker fortsatt litt på det at han kansje har seksuelle preferanser som han ikke "tør" å komme med, han føler seg kasnje flau eller utrygg og velger heller å trekke seg bort enn å ta det opp. Det blir litt opp til deg å få ham på gli i forhold til å åpne seg om hva han evt savner eller hva som gjør at han mangler lyst.

Min kommentar til utseende var ikke menst som noe negativt om deg som person, men mest for å understreke mitt poeng om at sex / tenning ikke er utseende basert, selv om menn oppfattes som visuelle vesner.

:) igjen lykke til

Gjest gutt19
Skrevet

Jeg ser absolutt problemet, for å si det sånn. Jeg skulle ønske du var kjæresten min, for jeg kunne gjerne hatt sex mange ganger om dagen, men så er jeg en del år yngre enn din nåværende kjæreste da :)

Gjest Mann på 46
Skrevet

Sex handler om god kjemi, i hvert fall for meg. Og når vi har det godt sammen, så "senser" jeg også mye lettere når kona er kåt. Og når kona er kåt på meg, ja; så blir jeg kåt på henne... :)

Når jeg har runket pga lite sex, så har det vært pga stress, tidsklemme, "føler meg på felgen", jeg jobber for mye, kona er stressa, problemer med ungene osv. osv. Og da har jeg ikke vært noe tess i senga heller. Og jeg kan desverre ikke knulle på komando :tristbla:

Har nå vært gift i snart 25 år. Og når jeg tenker tilbake så har slike "down"-perioder kanskje vart opptil et halvt år om gangen. Men så har vi fått "lufta ut" noen tanker, reist vekk sammen, og på et eller annet vis funnet tilbake til den gode stemningen mellom oss.

Alle par har sitt kjærlikhetsspråk. Hva er deres? Er det kjærtegn? Oppmerksomhet? Gjøre tjenester for hverandre? Gi komplimenter?

For oss har det vært viktig med det psykososiale, eller hva jeg skal kalle det. Når dette er på plass, så går resten av seg selv:)

Gjest smurfen
Skrevet

Jeg har selvsagt prata med han om det, flere ganger. Han sier selv at det er fordi han har lagt på seg. Men jeg synes jo han er kjempe fin som han er, og sier det til han.

Vi er veldig flinke til å kysse, kose og klemme, og vi sover alltid i skje.

Takker for så mange svar! Det er skikkelig vanskelig å ha det sånn synes jeg. Savner virkelig å ha en kjæreste som tenner på meg.

Jeg skal prøve å ikke vise noen intresse for sex i en måned til. Hvis ingenting har skjedd innen da må vi bare finne en løsning asså.

Ei venninne sier jeg ikke burde ligge med han selv om han prøver seg også, bare fortelle at det ikke er nødvendig og at jeg er glad i han uansett.. Hva tror dere? Kan det være lurt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...