Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg med BH?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker 75 C, men iblandt er BH-en jeg prøver for liten i cupen. Tror jeg burde hatt D-cup iblandt, men det finner jeg aldri. Jeg pleier å kjøpe på HM, syns det er så dårlig på Cubus og Lindex.

Hvor skal jeg lete?

Finnes det spesial-butikker for BH-er?

Jeg bor i Oslo.

Hvilken størrelse bruker du, og hvor kjøper du din BH?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Alltid La Lina. Der får du riktig bh til din kropp, og hjelp og godt utvalg.

www.lalina.no

edit: Jeg bruker 70G.

Og før La Lina brukte jeg 80 DD...og var svært misfornøyd, hehe! Gikk av 5 kilo på et blunk! ;)

Endret av Kosteskaft
Skrevet

Jeg kjøper på Lindex, der har de D-cup og DD-cup.

Gjest Dallandra
Skrevet

Både Cubus og Lindex har utrolig mye bedre utvalg i størrelser og bedre kvalitet enn HM, så her tror jeg du må være uheldig med butikkene dine.

Ikke alle har tilgang på La Lina, men har du mulighet anbefaler jeg deg å dra dit for en ordentlig tilpassing. Dra eventuelt til en annen ren undertøysbutikk. Etter at du har fått hjelp til å finne ut hvilken størrelse du bør bruke så er det mye greiere å handle BH på egenhånd etterpå.

Det finnes flere tråder om BH og BH-tilpassing her inne på KG, ta gjerne et søk. Jeg vet at jeg har lagt ut linker til en god demonstrasjonsvideo som viser hvordan man selv kan finne riktig bhstørrelse i en av de nyere trådene om dette temaet.

Lykke til!

Skrevet

Selv kan jeg ikke kjøpe BH'er i vanlige kjedebutikker(bruker 80G), men skal jeg likevel anbefale en av dem synes jeg Lindex har best utvalg og H&M dårligst. Hvis du trenger større cup bør du gå et annet sted enn H&M.

Selvsagt er spesialbutikker med et godt utvalg av undertøy det beste. Jeg ser også at mange anbefaler Change. Selv er jeg ikke fornøyd fordi jeg synes BH'ene derfra gir for lite støtte, og blir fort ødelagt. Likevel kan det jo være verdt er forsøk? Det er mange andre her i forumet som liker BH'ene fra Change.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Bruker 75D. Kjøper mine på Lindex & HM.

Anbefaler Ella M fra Lindex eller å gå på en undertøysbutikk for å få tilpasset en BH som er spesiell for deg. Koster litt, men da kan du gå på vanlige kjedebutikker etterpå å få BH i riktig størrelse og med riktig utforming til en billig penge.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Mitt problem er omkrets. Jeg finner ikke så mye som er skikkelig stort rundt og samtidig midt på treet i cuper.

Skrevet

Er du sikker på at du skal ha så stor omkrets da? De aller fleste bruker for stor omkrets og for små cup.

Skrevet (endret)

Mitt problem er omkrets. Jeg finner ikke så mye som er skikkelig stort rundt og samtidig midt på treet i cuper.

Det burde ikke være så vanskelig å finne?

Flere av de større kjedene har egne serier med klær i store størrelser. Der pleier det også å være undertøy. For eksempel har KappAhl en serie med klær i store størrelser som heter XLNT, der finnes det BH'er med omkrets opp til 95, og med C og D cup.

Ellers vil du sikkert finne det i undertøysbutikker med godt utvalg, og trolig også i butikker for klær i store størrelser.

Endret av Perelandra
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Både Cubus og Lindex har utrolig mye bedre utvalg i størrelser og bedre kvalitet enn HM, så her tror jeg du må være uheldig med butikkene dine.

sier meg enig her, tror HM sine bher er det verste som finnes, mulig jeg var bare ekstremt uheldig med de jeg kjøpte, men de tålte jo en vask! :snurt:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

For eksempel har KappAhl en serie med klær i store størrelser som heter XLNT, der finnes det BH'er med omkrets opp til 95, og med C og D cup.

Ellers vil du sikkert finne det i undertøysbutikker med godt utvalg, og trolig også i butikker for klær i store størrelser.

Jeg har sett på XLNT. Dette er stort for dere som bruker mye mindre størrelser men ikke stort nok for oss som trenger det STORT. ;)

Vanlige merkeforretninger som kun selger undertøy har ikke så store størrelser. Jeg har lett og spurt og blir møtt med en måling opp og ned, og desverre, SÅ stort har de ikke i deres butikk. Å måtte gå med 95cm er trangt når det burde ha vært 115. Jeg bruker forlengere og det går på et vis men det hadde vært greit å finne noe som passet. Jeg vet at det finnes men ikke hvor.

Skrevet

Jeg har sett på XLNT. Dette er stort for dere som bruker mye mindre størrelser men ikke stort nok for oss som trenger det STORT. ;)

Vanlige merkeforretninger som kun selger undertøy har ikke så store størrelser. Jeg har lett og spurt og blir møtt med en måling opp og ned, og desverre, SÅ stort har de ikke i deres butikk. Å måtte gå med 95cm er trangt når det burde ha vært 115. Jeg bruker forlengere og det går på et vis men det hadde vært greit å finne noe som passet. Jeg vet at det finnes men ikke hvor.

Jeg var innom Lindex tidligere i dag og så at de har BH'er med omkrets iallefall opp til 105. Kanskje dette kan passe bedre for deg enn det de har hos KappAhl? Hvis de som trenger stor omkrets kan finne noe der er jo det flott.

Likevel er jeg så forbasket irritert over at de har en egen avdeling med klær i store størrelser, og så kan de ikke lage BH'er med store nok cuper. Den største cup-størrelsen er F, og det er bare noen få av BH'ene som finnes i den størrelsen. Jeg har tidligere prøvd BH'er fra Lindex i 85F, men cupen er for liten for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...