Gå til innhold

Er han keen på noe mer enn sex m meg?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jepp, da ble det innlegg på kvinneguiden da...

Vennene mine er ganske så drittlei de maaange analysene av mister x som jeg akkurat har begynt å date, og derfor; nyforelska og patetisk som jeg er, tyr jeg nå til internettforum for å få feedback fra dere:)

Here it goes; møtte en kar i begynnelsen av mai (blindate) som jeg nå har fått følelser for. De første datene var hyggelige, fine uten de helt heftige samtalene, uten flørting og letthet. Men absolutt bra...

Etter noen ganger hadde vi sex, og sexen kjære dere er fantastisk! Blir bare bedre og bedre. De dype samtalene, humoren og flørtingen er fortsatt ikke tilstedeværende, jeg blir veldig selvbevisst og lite laidback når vi er sammen, og de eneste gangene jeg opplever at mister x og jeg har noe ekte sammen er når vi har (heftig) sex.

Tiltross for disse manglene er det nå klart for meg at jeg har blitt forelska i ham. Og det er ikke bare i min sexrus at jeg innbiller meg at det er noe mer. Jeg tenker på ham konstant, og lurer selvfølgelig på hva han tenker og føler om meg. (hehe så utrolig kjisjeprega dette blir).

Så her mine venner kommer dere inn. Jeg trenger tilbakemeldinger fra dere.

Komplimenetene har gir meg er utelukkende seksuelle. Du er deilig, vi har så utrolig bra sex,på jobb nå og tenker på den digge kroppen din osv...

Han har aldri sagt at han syns jeg er søt, pen, smart, morsom, fine øyne, bra smil etc.

Selv om møter hverandre oftest om natta etter byturer har vi også gjort ting sammen på dagtid. Når vi da har møtt hverandre har det vært veldig kompisaktig, klem ikke kyss, ikke noe fløring men i det vi kommer hjem så er det heftig kyssing m.m...

Samtidig skal det sies at hun som hooket oss opp på date sa at han strålte og virket dødsforelska.

De gangene vi har overnatta er det alltid jeg som tar initiativ og stikker hjem tidlig. Forrige gang jeg var hos ham spurte han meg om jeg måtte dra like tidlig eller om jeg kunne bli litt lenger.

Det skal også nevnes at jeg flytter til utlandet snart, og at det ble slutt m eksen hans for noen få mnd siden.

Tror dere det er mulig at han er keen på noe mer enn sex med meg??

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...