Gjest hq Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 hva vil dere definere som et lidenskaplig forhold? positive og negative sider? er det slik at lidenskaplig forhold er de som ender raskest?
Gjest Grubler for mye Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Jeg er i et lidenskapelig forhold på den måten at når vi er med hverandre kan vi ikke la være å kose, klemme, vi har sex så ofte vi kan og nyter det like mye hver gang! Vi har vært sammen ca et år og det blir bare bedre og bedre etterhvert som vi blir tryggere på hverandre. I begynnelsen var vi ikke slik, det har kommet litt og litt. Jeg har aldri vært i et slikt forhold før, har hatt brusende følelser som har gått over like fort som de kom, men det har ikke vært slik som jeg har det nå. Nå er det et fast forhold og det er bare herlig. Når jeg har hatt en forelskelse som har vært sterk først og så dabbet av har jeg vært veldig glad for at jeg ikke var i et forhold for da ville jeg nok ha avsluttet det for ingenting. De jeg følte det slik for da, er mer fjerne kompiser nå - jeg har ikke noen spesiell tiltrekning til dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå