Gå til innhold

Leilighet i Trondheim!

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei!

Jeg og kjæresten finner oss ikke leilighet i Trondheim, og det begynner å bli stressende nå... :kjefte:

Noen som vet av noen som leier ut??

Eller kan fortelle meg hva som er galt med annonsen min/vår? :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kanskje ikke riktig så mange bilder - er jo ikke en kontaktannonse heller.. hehe!

Neida, for å være litt seriøs, så vet jeg at mange ikke leier ut bolig usett, altså at de ønsker at den/de som skal leie har vært på visning før kontrakten underskrives.

(Og det blir kanskje vanskelig for dere p.g.a avstand, sikkert?!)

Dere kan jo se på "Til Leie"-annonsene på finn.no og se om dere finner noe som ser interessant ut? Regner med at juli er en mnd der det er en del å finne på leiemarkedet p.g.a studenter som flytter i den tida.. (Samtidig er det jo en del som er på leting også, som skal begynne å studere evt.!)

Er dere kjent i Tr.Heim? Noen preferanser ift til side av byen evt?

Skrevet

hei!

Jeg og kjæresten finner oss ikke leilighet i Trondheim, og det begynner å bli stressende nå... :kjefte:

Noen som vet av noen som leier ut??

Eller kan fortelle meg hva som er galt med annonsen min/vår? :gjeiper:

Annonsen så bra ut den. Hvorfor finner dere ikke leil. da? Vær pågående ..se etter nye annonser hver dag og ring med en gang. Er ikke noe vits i å vente på at noen skal ringe dere..

Skrevet

Dere må vel opp par tusenlapper for å få en to roms sentralt til byen. Så på finn nettopp, ledig leil. på moholt, 50 kvm, loftsleil. ca 6.600 ellerno.. :gjeiper:

Skrevet

Skriv hva dere studerer, iallfall hvis det f.eks er en av siv.ing-linjene (enkelte utleiere er veldig sære på sånt). Vil vel også anbefale dere å sette opp prisen litt, 6500 er veldig billig, spesielt på denne tiden av året når det er mange som er på leting etter leilighet.

Nardo, Tyholt og Steinan har jeg inntrykk av at er forholdsvis billige områder med mye sokkelleiligheter, litt usentralt, men når dere har bil burde det gå greit. Spørs hvor usentralt dere vil bo, og hvor dere studerer.

Har dere tatt en kikk på de leilighetene som ligger ute på finn allerede? Da får dere jo et greit inntrykk av prisnivået og standarden (og dere får muligheten til å kontakte utleieren, istedenfor omvendt)

Skrevet

Jepp, vi har sett på de leilighetene, og sendt ut e-post til alle som vi finner interessante, og sendt ut familie på en visning blant annet...

Ja, det er vanskelig for oss å dra på visning, så det er ei hard nøtt det der :kjefte:

Jeg har gjort research på google, og funnet litt ut om boligstrøk og slikt. Så jeg har en viss peiling...

Trenger heller ikke å være sentralt, siden vi har bil.

Det er vanskelig å skrive opp HVA som skal studeres, siden inntaktet til høyere utdanning ikke er kommet enda, så vi vet ikke hva han kommer inn på, og jeg har heller ikke funnet meg jobb, men leter veldig aktivt :gjeiper:

Huff, hvor vanskelig det skal være :kjefte:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dere scanner sikkert finn.no, har dere vært inne på hybel.no? Ikke bare hybler der..

Synes annonsen deres er fin, men ingen av dere har hverken jobb eller studieplass, det klinger ikke godt i en utleiers ører, med andre ord ikke sikre betalere.

Jeg ville nok ringt uleier foran å sende en mail.

Der kan jo også sette inn en annonse i adresseavisen, har selv fått napp på den måten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...