Sirene Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 (endret) Hei. Dette er noe jeg har gjort for lenge siden, så lenge siden at jeg helt har glemt hvordan det gjøres. Jeg har lastet ned noen fonts, eller skrifttyper fra nettet som jeg vil installere og kunne bruke i "word". Problemet da er at jeg virkelig ikke kan huske hvordan jeg gjør dette. Jeg har prøvd å dra fila inn i mappa for skrifter, men det gikk ikke. Håper noen kan hjelpe meg med dette Endret 15. juni 2010 av Sirene
Jade Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Har du husket å pakke ut filene hvis de er pakket i f.eks. en zip-fil? Ellers hjelper det ofte med en omstart (av programmet eller datamaskinen) om alt annet feiler.
Gjest Whitelines Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Dersom dataen ikke tillater deg å dra fontene inn i mappa for skrifter (som befinner seg i kontrollpanelet) - eller det ikke skjer noe, og skriftene rett og slett blir "borte" når du skal bruke Word tror jeg det har noe med sikkerhetsinstillingene på dataen din å gjøre. Dette har skjedd med meg. Nå vet jeg ikke hvordan du fjerner disse instillingene (og egentlig burde de være der), men jeg fant opp en alternativ løsning: Lag en egen mappe du kaller "skrifter" og flytt fontene du laster ned fra nettet inn der. Deretter flytter du dem derfra og inn i den ordentlige skrifter mappa på kontrollpanelet. Det er ikke så tungvindt som det høres ut som Tror det hele har noe å gjøre med at dataen ikke vil la deg laste ned noe fra nett og rett inn i kontrollpanelet...
Gjest Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 Eg pleier å kunne høgreklikke å velge installer Det virka både med ein font og når eg har markert fleire. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå