Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Bør man forvente at en mann holder avtaler og at han sier ifra dersom avtalen ikke kan holdes? Er det normalt at menn bare sier ok om å treffes uten å egentlig mene det? Skal man da bare sitte passivt og vente på at at han kontakter en igjen? Bør han ikke foreslå et nytt tidspunkt når det avtalte ikke passer?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

He's just not that into you...

Skrevet

Så lenge det er en fast avtale med tid og sted angitt så synes jeg det er en selvfølge at avtalen holdes, eller i det minste at man avlyser på skikkelig vis dersom det kommer noe (alvorlig) i veien så man må bryte.

Løse avtaler av typen "vi må ses en gang" er selvsagt mye mindre forpliktende.

Gjest Gjest
Skrevet

Og det betyr at han ikke kan vise folkeskikk? Forøvrig en mann som spør og graver om alle andre menn i mitt liv. Han vet jeg gjør kort prosess om menn ikke holder av avtaler. Så også med han.

Gjest navnelapp
Skrevet

Dette høyrest ut som ein mann som du burde halde deg langt unna. Veldig pågåande, alle triksa i boka ut på bordet veldig tidleg, og gravande i fortida di - styr unna.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Opplever det samme med ex'en min som sier han angrer, og vil ha meg tilbake. Jeg har satt ham på en liten "test", som blant annet inkluderer å se om han klarer å holde avtaler denne gangen. Vel, han er like håpløs.... Det både skuffer og irriterer meg.

Gjest Gjest
Skrevet

Opplever det samme med ex'en min som sier han angrer, og vil ha meg tilbake. Jeg har satt ham på en liten "test", som blant annet inkluderer å se om han klarer å holde avtaler denne gangen. Vel, han er like håpløs.... Det både skuffer og irriterer meg.

Ja,kan det være så forferdelig vanskelig å forstå at den andre forventer et svar eller et nytt tidspunkt. Det vitner jo om total mangel på respekt for en! Slike menn driter jeg i.

Gjest Gjest
Skrevet

Kan legge til at han sier at han elsker meg minst 20 ganger i løpet av den dagen vi avtaler nytt tidspunkt og i tillegg flere ganger at jeg ikke forstår hvor mye han føler for meg. Bare tomme ord selvsagt. Men han står på....idioten.

Gjest navnelapp
Skrevet

Dette er etter mitt ringe skjønn (bygd på over 30 års erfaring med menn etter puberteten) eit klassisk døme på ein manipulator og ein sjarmerande luring som har som hovudmål å få kontroll over deg.

Gjest Gjest
Skrevet

Dette er etter mitt ringe skjønn (bygd på over 30 års erfaring med menn etter puberteten) eit klassisk døme på ein manipulator og ein sjarmerande luring som har som hovudmål å få kontroll over deg.

I så fall er han meget dum. Han vet jeg gjør det slutt, nekter å ha mere med menn å gjøre som ikke holder avtaler.

Gjest Skye@
Skrevet

Anbefaler deg å spille hard to get, det funker som oftest om han er genuint interessert i deg. Er han ikke det er det på tide å komme seg videre :-)

Klem

Gjest Gjest
Skrevet

Anbefaler deg å spille hard to get, det funker som oftest om han er genuint interessert i deg. Er han ikke det er det på tide å komme seg videre :-)

Klem

Meg har han mistet. Jeg finner meg ikke i å bli behandlet slik. Og ikke er jeg interessert i mentalt tilbakestående menn heller.

Skrevet

Hvis du noen gang treffer en mann som er genuint interessert i deg, så vil du aldri være i tvil.

Har opplevd det selv, og han ga meg alltid beskjed om det kom noe i veien, og lot meg aldri sitte i det uvisse! Det er en god erfaring å ta med seg. For da vet man hvordan det skal være.

Alle andre kan bare ryke og reise.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du noen gang treffer en mann som er genuint interessert i deg, så vil du aldri være i tvil.

Har opplevd det selv, og han ga meg alltid beskjed om det kom noe i veien, og lot meg aldri sitte i det uvisse! Det er en god erfaring å ta med seg. For da vet man hvordan det skal være.

Alle andre kan bare ryke og reise.

Jeg vet. Slik var han her også i begynnelsen. Jeg har en slik sterk forbindelse med han at jeg vet når han er "nær" meg. Det betyr ikke at jeg godtar unnfallenhet eller ansvarsfraskrivelse eller å bli behandlet så respektløst. Dessverre har jeg også nå oppdaget at fem hundre kroner er borte fra lommeboka, og han er den siste som var nære den. Ikke rart avtalen ikke ble holdt.

Gjest navnelapp
Skrevet

Åherregud. Jaja, då gir svaret seg sjølv. Godt at du oppdaga det så tidleg. Og interessant, at han klarte å skape den nærleiken som gjorde at du stolte på han.

Gjest Gjest
Skrevet

Åherregud. Jaja, då gir svaret seg sjølv. Godt at du oppdaga det så tidleg. Og interessant, at han klarte å skape den nærleiken som gjorde at du stolte på han.

Stolte på han? Nei, det har jeg aldri gjort. Fikk jo igjen bekreftelse på det. Har anmeldt han tidligere for vold og vurderer å gjøre det samme nå.

Gjest Gjest
Skrevet

Men da jeg har slik en evne til å føle på meg hans "nærhet" vurderer jeg å heller bruke mine evner til svart magi mot han. Haha. Får sikkert mer igjen for det enn å anmelde han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...