Gjest AnonymBruker Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 Det er enkelte som alltid vil prate når de ser jeg er innlogget. Så i det siste har jeg koblet fra chatten det meste av tiden. Jeg orker rett og slett ikke holde en samtale i gang, eller må være nødt til å unnskylde meg for at jeg ikke "har tid" til å prate. Dette gjelder 2-3 menn som jeg gjerne vil fortsette å være venn med, men som jeg ikke orker å bruke så mye tid på. Greit å prate av og til, men ikke hver dag, eller flere ganger om dagen. Likevel er det jo andre jeg selv gjerne vil prate med, men det kan jeg jo ikke nå når jeg har koblet fra chatten. Så er det mulig å fjerne disse få personene fra chatten? Og hvordan gjør jeg det?
Lobeli@ Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 Du kan legge de du ikke ønsker at skal se at du er online til en egen liste du oppretter. Gå på venner+opprett en venneliste. Lenge siden jeg gjorde det, men jeg tror den lista legger seg i chat, og du kan da gå offline for de du ønsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå