Aftensol Skrevet 15. juni 2010 #1 Del Skrevet 15. juni 2010 Trenger hjelp til å finne sko til denne http://www.drommekjoler.no/ds_product_info.php/products_id/725 kjolen, men i en dyr turkis farge.. Skoene må ikke ha en for høy eller tynn hæl siden jeg har bekkenløsning.. Aller helst kilehæl, men det går greit så lenge det ikke er stilletter.. De kan fint være flate, men litt høyde er fint Har egentlig sett for meg svarte sko, men er åpen for de fleste alternativer Bruker str 41 hvis det har noe å si.. Er det noen som har noen tips? (Helst ikke nettbutikk siden jeg har høy rist og vil prøve skoene først... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lanista Skrevet 17. juni 2010 #2 Del Skrevet 17. juni 2010 Selv om jeg er mann, legger jeg ofte merke til lekre og lave pensko som står i vinduene til Færner Jacobsen i Oslo. Damesko, selvfølgelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Pernille¤ Skrevet 17. juni 2010 #3 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg pleier bare å google skobutikker (ikke bare nettbutikk altså), og googlet for eksempel Din Sko nå. Hva med noen av disse? Her er også noen fra eurosko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minipia Skrevet 17. juni 2010 #4 Del Skrevet 17. juni 2010 Har dessverre ikke forslag til spesifikke sko, men ville ikke valgt sorte! Synes det blir for hardt på denne tiden av året, og ville heller valgt noen i nude, off-white eller brunt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Pernille¤ Skrevet 17. juni 2010 #5 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg er enig med minipia, tror det vil passe bedre til kjolen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aftensol Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Da fant jeg meg endelig noen sko! Det ble disse: http://di1.shopping.com/images1/pi/5b/40/c8/91919678-250x250-0-0_Geox+Geox+Women+s+Roxy+Wedge+Sandal+Black+39+5+EU+.jpg Fikk tips om at sølv er fint til turkis, så da ble det det Og da har jeg mange smykker som passer til Men takk for hjelpen! :D Endret 17. juni 2010 av Aftensol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Pernille¤ Skrevet 18. juni 2010 #7 Del Skrevet 18. juni 2010 Så ikke før nå at du skulle ha den i turkis Men da passer jo sølv utmerket! Bra du fant noe du likte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå