Gå til innhold

Utseende

Fremhevede innlegg

Gjest Julie
Skrevet

Heii

hva slags jenter er det gutter legger merke til?

og hvorfor er det slik at de populære nesten alltid er pene...?

hvorfor snakker gutter mest med de som har status bare.. ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er jente,så jeg skal ikke svare på spørsmålene dine,men jeg vil likevell dele noen tanker om hva jeg tenker om det :)

Hvorfor det er slik at de populære jentene nesten alltid er pene tror jeg handler om at de er selvsikre,og da utstråler man gjerne mer til andre og særlig det motsatte kjønn.

Jeg har ikke det inntrykket av at gutter snakker mest med de som har "status". Jeg oppfattet det gjerne sånn når jeg gikk på ungdomsskolen,men ikke nå lenger :) (er 24 år)

Gjest Gjest
Skrevet

Gutter har alltid like poplulære jenter på samme måte som jenter liker populære gutter. Det har ikke alltid med utseende å gjøre, men heller med tilgjengelighet og personlighet. Vi tiltrekkes mennesker som ANDRE mennesker også liker. Populære mennesker er ofte omgjengelige og åpne. MEN- alle har ulike preferanser når det gjelder utseende.

Gjest Gjest
Skrevet

Gutter har alltid like poplulære jenter på samme måte som jenter liker populære gutter. Det har ikke alltid med utseende å gjøre, men heller med tilgjengelighet og personlighet. Vi tiltrekkes mennesker som ANDRE mennesker også liker. Populære mennesker er ofte omgjengelige og åpne. MEN- alle har ulike preferanser når det gjelder utseende.

Sorry, det skal stå "Gutter har alltid likt[/i"] og populære.

Gjest Dainty
Skrevet (endret)

Men - kan man ikke si det så enkelt som at de fleste menn liker det som er estetisk vakkert å se på, og derfor dras mot pene jenter (som derfor blir oppfattet som populære)? Tror ikke det er så mye mer komplisert enn det alltid. :)

Endret av Dainty
Skrevet

Men - kan man ikke si det så enkelt som at de fleste menn liker det som er estetisk vakkert å se på, og derfor dras mot pene jenter (som derfor blir oppfattet som populære)? Tror ikke det er så mye mer komplisert enn det alltid. :)

Menn "liker" jenter som andre menn synes er pene. Det er så enkelt. Det handler om å bli akseptert og å bli synlig. Det viktigste er å bli aksptert og beundret av de andre guttene. Damer er først og fremst objekter som blir byttet ut etterhvert som de blir eldre. Kjærlighet og forelskelse har ingenting med dette å gjøre. Det er derfor pene jenter egentlig aldri kan være sikre på hvor glade kjæresten deres egentlig er i dem. Menn bruker kvinner for å bli populære hos andre menn.

Skrevet

Menn bruker kvinner for å bli populære hos andre menn.

Det kan nok kanskje stemme - for GUTTER. Ikke menn.

Gjest Elijah
Skrevet

Les trådene mine i forumet generell debatt. Der vil du finne mange svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...