Gå til innhold

blowjob

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei jenter ! eg har så sykt lyst på en blowjob av kona mi ,men føler hun har mistet all interesse for sex! føler nesten det er småpinligt og perverst av meg å spørre! jeg elsker henne av alt på jord men føler nok at sexlivet er i en tung dal.... :sjenert: hvis du kjenner deg igjen i henne , ka skal eg gjer for å få opp sex interessen hennes? vi har samleie innimellom kanskje en gang i uka men heller ikke mer... jeg har spurt henne om hun har lyst på oralsex,el andre ting fra meg i tillegg til vanligt samleie, men det er alltid et nei! hun er superflink til å suge så jeg kan ikke klage på det , men jeg syns at variasjonen ved sex uteblir totalt!!! er jeg kravstor? er det perverst å spør om en blowjob? si hva du mener og hvordan jeg skal gå fram for å bedre sexlivet! ver snill å svar seriøst :goodbye:

Videoannonse
Annonse
Gjest Marlo
Skrevet

Først av alt; det er ikke perverst å spørre om en blowjob. Det verste svaret du kan få er jo bare nei. Da er det nok derimot viktig å ha en dialog. Snakk med henne. Hvorfor hun evnt ikke vil gi deg en blowjob.

Her er det viktig å ikke kritisere eller snakke om at "du vil aldri..." og "jeg vil ha...". Prøv å hold samtalen seriøs, ikke angripende og ikke minst at du virkelig vil snakke om dette.

Snakk med henne om hvorfor hun "aldri" vil ha sex lengre. Kan det ha noe med alderen? Noe med hvor lenge dere har vært gift? Hormonelle forandringer? Kanskje hun føler at du ikke ser henne?

En veldig god ting en mann kan gjøre for å få mer sex (det fungerer iallefall her i huset hehe) er å hjelpe til med små ting her og der, vise at du bryr deg, ha fysisk kontakt jevnlig hele dagen (og når dere ikke er sammen, t.ex på jobb etc så kan man sende små sms med koselige meldinger).

Det som kan være avtennende her er direkte meldinger om at han vil ha sex og FOR MYE klåing og grafsing - noe min samboer har en tendens til å holde på med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...