Gå til innhold

Er bukser fra Mango str. 38 en vanlig 38?

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Før i tiden pleide jeg alltid å ha str. 38 i bukser.

På MANGO er det ingen bukser i str. 38 som passer! Det står EUR38 og vi er jo i Europa og ja, har str. 38...?!

Noen som kan dette? :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes at størrelsene på Mango er små, og blir alltid veldig deppa etter jeg har prøvd klær der. Må alltid opp minst en str iforhold til H&M feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også størrelsene på Mango er små, i hvertfall hvis man sammenligner med H&M eller Vero Moda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Str på buksene på Mango varierer. Jeg bruker 38 i en del av dem, men de tighteste får jeg ikke over leggen en gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Spanske klær for spanske kropper, så ja, de er mindre enn de klærne vi er vant til for storvokste vikinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spanske klær for spanske kropper, så ja, de er mindre enn de klærne vi er vant til for storvokste vikinger.

Jepp, enig i den. Merker feks at Gina Tricot er veldig vikinge-vennling. Går NED en størrelse eller to der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmallTalk

Jeg synes størrelsene på Mango er store. Har en jeans derfra i str 34 som er litt i største laget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg synes størrelsene på Mango er store. Har en jeans derfra i str 34 som er litt i største laget.

Da må du være sinnsykt tynn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestdeluxe

Størrelse 38 hos Mangos "EUR" tilsvarer en italiensk 42, som jeg ville ha oversatt med en norsk 36. En italiensk 44 derimot, er en norsk 38, som igjen er en str 40 hos Mango.

Man ser det også på "D" som i "Deutsch" - for de har like størrelser som Norge: en str 38 hos Mangos "EUR" tilsvarer en tysk (og dermed også norsk) str 36.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmallTalk

Mango er spansk, så de er 1,5 str mindre, OG de krymper ca 5%!

Jøss! Jeg synes den buksa jeg har, har utvidet seg en del fremfor å krympe. :klø:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest AnonymBruker

Lenge siden jeg har prøvd bukser på Mango, men generelt synes jeg nok klærne er små/smale i størrelsen i forhold til f eks H&M. Bruker stort sett str 36.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke særlig erfaring med bukser fra Mango, men har prøvd en del topper der og de er små i størrelsen. Er tynn og bruker strl 36/S, av og til 34/XS, i topper, men S på Mango stod som et pølseskinn.

Er nok noe i at Mango er spansk, spanske folk er vesentlig mye mindre enn norske. Shopper jeg i Spania må jeg kanskje ha strl L liksom:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...