Gå til innhold

Svarer du??

Svarer du på anrop med skjult nummer?  

1. 1. Svarer du på anrop med skjult nummer?

• Ja, så klart!
      44
    • Nei....
      20

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nok et eks på oppringing m skjult nummer; Sambis skulle møte meg i byen på fredag, men hadde glemt mob'en hjemme og ringte meg fra tlf kiosk. Det var skjult nummer, men han MÅTTE jeg nesten snakke m, hvis jeg overhodet skulle finne han.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ELLER så kan det være Noregs Kringrikskasting som lurer på om ikke vi har TV siden vi ikke betaler lisens!  :o  

Trenger ikke være redd for det - de ringer på døra de! :o Spesielt morsomt når TVen står rett i synet på den som titter inn døra... :o

Skrevet

Er altfor nysgjerrig til å la være å svare...

-viXen-

Skrevet

Jeg svarer alltid når noen ringer meg på mobilen.

Er det selgere/norsk gallup svarer jeg høflig at jeg ikke har tid... Vel-det er ikke alltid sant men!

Er altfor nyskjerrig til å IKKE ta telefonen.....

Skrevet

Ringer telefonen, så svarer jeg.

Jeg kjenner ingen med skjult nummer, men jeg svarer likevel. Er det en selger, så svarer jeg at jeg ikke er interessert, eller ber dem ringe tilbake når min samboer er hjemme, dersom det er noe jeg trur han kansjke vil vurdere (min samboer jobber om kveldene, så han er ikke hjemme når slike mennesker ringer) Spørreundersøkelser (de seriøse) skal ha tak i "den siste over 18 år som hadde bursdag" f.eks, og da kan jeg lett svare "det er min samboer, men han er ikke hjemme" Ellers er vi vel egentlig reservert mot salg, det ringer ikke så mange av dem lengre.

Å bare ikke ta telefonen når det er en selger, trur dere det egentlig hjelper? Jovisst, du slipper å snakke med ham, men da noterer han det selvsagt som "ikke hjemme, prøv senere". Er det ikke like greit å bare ta den og si at du ikke har interesse av flytende omega 3, eller at du ikke vil støtte den og den gode saken, fordi du støtter lokalt, støtter andre, ikke har anledning, ikke vil, eller hva nå enn? (det er lov å lyve for å få dem til å legge på om du vil....)

Jeg tar i alle fall telefonen når den ringer, uansett om jeg ser hvem det er eller ei. KAN være noe viktig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvordan overlevde egentlig folk før nummervisningens tid???

Skrevet

Er for nysgjerrig til å la være...

Skrevet

Altfor nyskjerrig jeg og... Så ringer broren min og en del av mine venninner fra skjult nr, da må jeg jo ta den. Selv om det irriterer meg litt, spes hvis det er en tlf selger eller no..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...