camie Skrevet 23. september 2003 #1 Skrevet 23. september 2003 Om en person ringer med skjult nummer tar du telefonen da?? Vet om mange som har fullstendig noia av at folk ringer med skjult nummer og svarer derfor ikke.... For mitt vedkommende bryr det meg lite at folk ringer med skjult nummer. Min oppfatning av at folk ringer med skjult nummer er at det som oftest ligger en fornuftig forklaring på det. Det kan være personer fra offentlige instanser som ringer, og pga av sin egen sikkerhet kan de ikke vise nummeret de ringer fra.
chimp Skrevet 23. september 2003 #3 Skrevet 23. september 2003 Ja, så klart! ALTFOR nysgjerrig til å la være.....Hadde jeg ikke fått sovet DEN natta heller...... :blunke:
Ridder Reddik Skrevet 23. september 2003 #4 Skrevet 23. september 2003 Nei, jeg gjør ikke det :oops: . I 99,5 % av tilfellene er det telefonselgere/tiggere, og dem gidder jeg ikke å prate med...
Gjest Poirot Skrevet 23. september 2003 #5 Skrevet 23. september 2003 Har familie med hemmelig nummer, og en del av de stedeene jeg søker jobber har det. Svarer så klart!!
Dina Skrevet 23. september 2003 #6 Skrevet 23. september 2003 Som oftest ikke! Vil de virkelig nå meg, legger de igjen beskjed, så ringer jeg opp....! Dina
chimp Skrevet 23. september 2003 #7 Skrevet 23. september 2003 Nei, jeg gjør ikke det :oops: . I 99,5 % av tilfellene er det telefonselgere/tiggere, og dem gidder jeg ikke å prate med... D har jeg faktisk aldri opplevd.....på mob tlf....
Gjest Embla s Skrevet 23. september 2003 #8 Skrevet 23. september 2003 Svarer alltid på mobil. På fast tlf hender det jeg ikke tar telefonen hvis det er skjult nr.
Gjest lekebøll Skrevet 23. september 2003 #9 Skrevet 23. september 2003 Nei, ikke alltid. Kommer an på om jeg har lyst til å prate i telefonen eller ei. Hvis jeg har noe jobbgreier på gang, eller andre viktige ting hvor jeg ikke vet nummeret til de som skal ringe, så tar jeg den, men sjelden ellers.
Ursula Skrevet 23. september 2003 #10 Skrevet 23. september 2003 Det gjør jeg ja, det kan være jobben, andre off. instanser eller min bedre halvdel.
chimp Skrevet 23. september 2003 #11 Skrevet 23. september 2003 De ringte meg forresten m skjult nr fra Telenor en gang jeg ikke hadde betalt abonnementet.
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2003 #12 Skrevet 23. september 2003 Ser ingen grunn til å la være å svare. Flere jeg kjenner har skjult nummer med god grunn. Er det en telefonselger får vedkommende kjapt men høflig beskjed om å be firmaet sitt vaske listene sine, for mitt navn, min adresse og mine telefonnummer har vært sperra for salg i over to år. Er det andre jeg ikke vil snakke med, så får de vite det de også. På en måte som passer situasjonen og personen.
chimp Skrevet 23. september 2003 #13 Skrevet 23. september 2003 De ringte meg forresten m skjult nr fra Telenor en gang jeg ikke hadde betalt abonnementet.
Felicia Skrevet 23. september 2003 #14 Skrevet 23. september 2003 Hvor paranoid går det an å bli? Dere som ikke tar telefonen ved oppringing fra skjulte nummer, hva gjorde dere i den gamle analoge telefonens tid? Jeg ser ofte ikke en gang på displayet før jeg tar telefonen, jeg finner alltids ut hvem det er som ringer når noen prater til meg i andre enden
Soul Skrevet 23. september 2003 #15 Skrevet 23. september 2003 Pleier å svare for vi har familie/venner med skjult nr. Før likte jeg det ikke,det var ofte selgere, men nå har vi sperret for salg. Ellers så liker jeg best å se hvem som ringer...
Madison Skrevet 23. september 2003 #17 Skrevet 23. september 2003 Veldig ofte ikke. er som rege en jeg ikke vil prate med likevel er min erfaring. Ring med eget nr. om man ikke har en veldig god grunn forån skjule nr!!
Gjest Starya Skrevet 23. september 2003 #18 Skrevet 23. september 2003 Har ikke nummervisning, så: Ja. Jeg svarer.
Gjest lekebøll Skrevet 23. september 2003 #19 Skrevet 23. september 2003 Det er ikke snakk om å være paranoid. Jeg synes at man kan ringe med synlig nummer, jeg vil vite hvem jeg snakker med.
Kittykat Skrevet 23. september 2003 #20 Skrevet 23. september 2003 Nei' date=' jeg gjør ikke det :oops: . I 99,5 % av tilfellene er det telefonselgere/tiggere, og dem gidder jeg ikke å prate med...[/quote'] Samme her. Ingen jeg kjenner har skjult nummer og hver eneste gang det ringer noen til oss med skjult nummer så er det alltid en telefonselger. Så nei jeg tar ikke telefonen hvis det er skjult nummer. Av den enkle grunn at det er en eller annen selger som bare skal ditt og bare skal ditt.....Skjer hver eneste gang jeg tar en telefon som har skjult nummer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå