Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Typen min og jeg har vært sammen 6 mnd. Vi har det egentlig veldig fint, bortsett fra 1 ting. For en stund siden, snart 2 mnd, dreiv han å skrev - noe jeg betrakter som- upassende meldinger til ei som han hadde møtt på fest. Han skrev at han var usikker på følelsene sine, at han tenkte litt for mye på xxxx (denne dama han skreiv til) osv.

Jeg tok det opp med han, for jeg leste meldingene hans i skjul. Vi snakket sammen og han lovte at det ikke var noe mer, men at han faktisk hadde lurt på om han kunne ha vært tiltrukket av denne dama. han sa også at han ikke hadde møtt henne etter denne festen, men at hun hadde bedt han på besøk men han hadde takket nei. (jeg vet at dette stemmer)

Forrige dagen leste jeg meldingene hans igjen. I skjul. Det var melding fra henne der. Jeg rakk bare å lese den siste meldingen, men der var det bare prat om en felles beskjent - ikke noe flørting. Jeg rakk ikke å lese flere, så jeg skulle det i dagtidlig mens han dusja. Da var alle meldingene fra henne slettet. Jeg spurte han om han hadde snakket med henne ("har du forresten snakket noe mer med Ingeborg etter at dere var på festen") litt senere på dagen, da jeg møtte han i kantina på jobben. Han ble bare dritsur og sa at han ikke ville snakke om det på jobb og at jeg måtte skille privatlivet vårt og jobb. (vi jobber delvis sammen)

Nå sitter jeg her som ett spørsmålstegn. Jeg skal heller ikke hjem til han i dag så da må jeg evt. ta opp temaet på nytt over telefon. Er det bedre å vente til jeg møter han ansikt til ansikt? hva skal jeg si? hva skal jeg tro? det var bare ett simpelt ja/nei spørsmål, men nå har det istedenfor blitt en "krangel" mellom oss... :tristbla::tristbla::tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest trinem0r
Skrevet

skjønner deg utrolig godt, hadde blitt frustrert og forvirra og stressa av å være i din situasjon. jeg syns ikke du skal ringe han, syns du bør ta det face to face så du kan se hans reaksjon på det du sier. håper du finner ut av det.

Skrevet

han virker ikke som en kar du burde satse på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...