Nuffen Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 Hei Jeg trenger svar på et spørsmål og håper noen kan hjelpe meg. Nå er det snart to uker siden jeg fikk satt inn to befruktede egg. Jeg har hele tiden hatt en god følelse, og har også opplevd ting som kan være gode tegn. Men i dag, derimot, har det snudd helt . Jeg har hatt blødning, ikke bare litt, men sånn at hele trusa har blitt gjennomtrukket. Jeg har hørt om festeblødning, men synes nå det har kommet litt vel mye blod nå. Betyr dette at det er mensen og alt håp er ute? (Jeg pleier å være punktlig på mensen, og den skulle jeg ikke hatt før senere i uken, men nå kan jo syklusen ha blitt litt forstyrret pga uttak/innsetting.) Er det noen som har opplevd dette, og som likevel har vært gravid? Jeg håper virkelig noen kan hjelpe meg med et svar på dette. .
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 Om du ikke er gravid så pleier blødningen å komme mellom dag 9 og 15 hos de fleste. Din egen syklus er ikke gjeldene under forsøk. Det er ikke godt å si hva det er, du må nesten bare vente å se, eller ta en test. Når jeg ble gravid etter IVF så kjentes det veldig ut som om jeg skulle få mensen. I uke 6 fikk jeg en styrtblødning og jeg hadde brunlig utflod fra uke 5-12. Blødninger kan komme, så jeg ville ha tatt en test. Lykke til!
Nuffen Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2010 Takk for svar. Det ser dessverre ut til at du har rett, for jeg blør i dag også Og jeg som har hatt en god følelse hele tiden... Jeg tror nok at embryoet festet seg, men at det har gått galt etterpå. Er utrolig lei meg nå .
Pimp Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 håper det går bra med deg. På Riksen pleier de å måle Hcg-nivået i blodet 2 uker etter innsetting. Da kan man finne ut om man er gravid. Hør med klinikken hvor du fikk eggene. Lykke til
barnesangen Skrevet 16. juni 2010 #5 Skrevet 16. juni 2010 Jeg fikk mensen på dag 15-16 etter hvert av forsøkene mine. Det første hadde festet seg, men holdt kun to dager. De andre festet seg aldri. Jeg har alltid tatt blodprøve å¨RH på dag 12.
Kosteskaft Skrevet 16. juni 2010 #7 Skrevet 16. juni 2010 Om du ikke er gravid så pleier blødningen å komme mellom dag 9 og 15 hos de fleste. Din egen syklus er ikke gjeldene under forsøk. Det er ikke godt å si hva det er, du må nesten bare vente å se, eller ta en test. Når jeg ble gravid etter IVF så kjentes det veldig ut som om jeg skulle få mensen. I uke 6 fikk jeg en styrtblødning og jeg hadde brunlig utflod fra uke 5-12. Blødninger kan komme, så jeg ville ha tatt en test. Lykke til! Så skummelt! Tok du blodprøver for å bekrefte at du fortsatt var gravid? Vet du årsaken til den styrtblødningen? (tvilling kanskje?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå