Gå til innhold

Rifter i underlivet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har et problem som jeg gjerne skulle hatt noen synspunkter på, dersom noen har vært borti noe lignende.

Jeg plages en del med tykk, hvit utflod, og har problemer med å bli våt under sex, uansett hvor lyst jeg har.

Utfloden ender da som et hvitt "pulverlag" på penis etter sex, noe som i seg selv er litt sjenerende.

Hovedgreia er at jeg har opplevd med min forrige(og første) partner at huden i underlivet rett og slett sprakk. Det samme opplevde ham på penis.

Nå har det seg slik at det ble slutt med ham for en stund siden, og jeg er sammen med en annen nå. Han "nye" fortalte meg i går at han hadde slike rifter.

Er det mulig at det kan være sopp som irriterer huden på penis, eller manglende "glidemiddel"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres egentlig ut som sopp med tykk utflod og sår hud. Ta en runde med canesten på dere begge :)

Skrevet

Også er det vel lurt med glidemiddel også :)

Gjest critics truces
Skrevet

Tåler ikke lateks kondom?? prøv uten lateks...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt samme greien. Gikk til legen å fikk beskjed om at det var sopp. Så en runde med canesten er ingen dum ide!!:-)

Skrevet

Tåler ikke lateks kondom?? prøv uten lateks...

Bruker p-piller, så latekskondom er nok ikke problemet.

Takk for svar! Har allerede prøvd Canesten, men var litt dårlig til å følge opp det. Så jeg får prøve en ny runde, skikkelig denne gangen, og se om det virker:)

Skrevet

Husk at han også burde behandles samtidig da :)

Skrevet

Husk at han også burde behandles samtidig da :)

Jepp, men jeg synes det er litt flaut og skal fortelle ham at jeg tror det er sopp. Forholdet er fremdeles ganske ferskt.

Var til ham her om dagen, og da hadde han en Brulidine-krem liggende ved siden av senga, så kan jo hende han "bedriver sin egen behandling". Tror jeg satser på det i aller første omgang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...