Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest forvirra18
Skrevet

altså, eg er en smule forvirra nå, var i 18års dag for rundt en måned siden, møtte en fyr som jeg fikk skikkelig god kontakt med den kvelden, og vi koste oss på byn osv. møtte han igjen dagen etterpå da jeg også var på byn, han dumpet kompisene sine for å henge med meg.

ingen av oss var noe serlig full, bare litt brisne. han hadde fått nr mitt og jeg fikk noen litt "grisete" meldinger noen dager etterpå. men plustelig sa det stopp. jeg hadde igjen vært oppe hos jenta som hadde hatt bursdag da hun bor i nærheten, men han kunne ikke møte meg, jeg tok og innitative til å møtes 2 eller 3 ganger til etter dette, men ingenting.

men så var vi begge hos en felles venn og oppførte oss da som venner, (har da fått en melding hvor han sier at han ikke er ute etter noe, men kan vær en kanon kompis)

nå etter at vi var der oppe å var med hverandre igjen har han begynt å ta masse kontakt igjen osv. hvordan skal jeg tolke dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun andre jenta dumpa han, eller han dumpa henne.

Gjest forvirra18
Skrevet

Hun andre jenta dumpa han, eller han dumpa henne.

hu andre jenta kjente ikke han heller før bursdagen hennes, han var bare med en kompis da.

Skrevet

At han av og til blir kåt?

Gjest forvirra18
Skrevet

At han av og til blir kåt?

tingen er det at vi bor et godt stykke i fra hverandre, så han kan liksom ikke bruke meg som noe "booteycall" og rotinga vi hadde de to dagene på byn var bare uskyldig. ikke noe sex eller noe.

Skrevet

Høres ut som at han kan ha hatt et håp om å komme i trusa di, men når det går en dag eller to så er andre truser nermere? Hva med å spørre ham?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...